Wifeey

Alla inlägg under mars 2010

Av wifeey - 23 mars 2010 16:31

Jag ska nu fixa middag sen tänkte jag blogga har masssa att skriva om.

Av wifeey - 22 mars 2010 20:37

Helvetesjävlaskit förlåt för mitt språk , men jag är så besviken just nu.

Nu ska jag lägga mig under täcket och tjura sen sova skriver imorn


godnatt

Av wifeey - 22 mars 2010 18:48

Förlåt men jag är helt slut nu på senaste sen Milian har börjat dagis och han ska hålla på och bråka hela tiden. Folk säger till mig Det är bra att han har vilja Ja det är det säkert , men jag tycker det är jobbigt för han skriker och slåss då han inte får som han vill och jag vägrar ju ge mig jag är också envis , men snart känns det som jag ger upp för jag är helt slut i hela kroppen . Jag somnar 9 på kvällarna för jag är så slut.


Nu ska jag ta och slänga min viljestarka son i badet sen blir det godnatt för oss båda

Av wifeey - 21 mars 2010 16:30

  Milian myser i vagnen på väg och möta Ulli


 

Envis bebisen vägrade sitta i vagnen utan skulle gå till loppisen


 

Åka bilen till Solbacken för att storhandla


  Handla på Ica Maxi


  Sitta i polisbilen är kul


  Polisbilschaffören Milian


Av wifeey - 21 mars 2010 16:28

Varit på Loppis med Ulli och sen storhandlat.

Skriver mer sen ikväll eller imorn hinner inte nu ska ut med hunden och sen kommer Challe hit och ska spela Bingolotto

Av wifeey - 20 mars 2010 21:05

Nu har Ulli gått hem , Milian har badat och jag har gått och lagt mig.


Det blev en riktigt lyckad kväll med massa skitsnack ;) ,räktoast,kex och ost , vindruver och melon och glass.

Vi hade chips och dipp också men ingen av oss orkade det pga extrem mätthet .


Nu blir det tidig kväll för jag är så trött efter har klivit upp så tidigt och varit igång hela dagen.


Imorn så blir det att gå på loppis , pappa och hans kompis ska sälja smycken och solglasögon där så jag ska dit och se om jag hittar nåt trevligt sen så får jag trevligt sällskap också, Ulli   


Nu ska jag se tv sen godnatt . Hoppas ni har haft en trevlig kväll och inte allt för bakis imorn .


 

Av wifeey - 20 mars 2010 16:14

Nu har man äntligen kommit hem .

Kändes nästan som man aldrig skulle komma hem.


Klockan 8.30 kom mamma och pappa hämtade mig och vi begav oss till bytardagen , men det var inte så mkt roligt man hittade som man brukar göra i vanlig fall det blev 2 par byxor , någon tröja, cykelhjälm , mössa och vantar och sen en leksak till Milian.

Efter bytardagen åkte vi till farmor och hälsade på en stund och sen efter det for vi och handlade det viktigaste jag behövde för mamma och pappa hade en massa grejer och göra idag så storhandlingen blev uppskjuten till imorn.


Då min syster fyller 23 idag så åkte vi sen hem till henne och åt tårta och gofika och sen så åkte vi hem för jag började sakna min plutt så mkt och mamma och pappa åkte vidare till morfar för att hjälpa honom att sätta upp tavlor och lite annat i hans nya lägenhet.


Just nu håller jag på att fixa röran till räktoasten vi ska äta ikväll och tyvärr så blev det bara Ulli som kommer för Per hade annat som dök upp.


Ska också snart ta fram jordgubbarna vi ska ha till efterätten så dom hinner tina.


Nu hinner jag tyvärr inte blogga mer för jag måste skynda på här , men hoppas att ni alla får en superkväll med massa god mat och trevligt sällskap  


Blogg you later

Av wifeey - 20 mars 2010 07:25

Då jag drog till Ulli och Per igår och sen gick och la mig då jag kom hem så glömde jag att lägga in bilderna jag tog  igår så därför lägger jag upp dom nu :)


 

Sovstunden efter lunch


Tavlorna han fick av våran granne


  Milian i sina söta tofflor han fick av sin moster Mia



Jag har fler bilder som jag tog igår , men de är kvar i meran än så jag lägger upp dom senare

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards