Wifeey

Alla inlägg under september 2010

Av wifeey - 12 september 2010 10:38

Kände att jag saknade blogg.se så jag har nu skapat en blogg där http://www.wifeey.blogg.se

Men jag har kvar denna tills jag vet hur jag gör.Men det blir inga uppdateringar här iaf.

Av wifeey - 9 september 2010 17:29

Japp precis min torsdag. Idag har det varit ensam tid dag. Mina pojkar har mest sidag då de är sjuka så jag har tvättat, diskat, tränat hunden,och gått promenad med den , sett film, nördat framför datorn. 


Jag ska nu hänga tvätt , vika och starta en till maskin sen ska jag ta och torka och dammsuga i köket samt gå loss på tapterna så det blir klart någon gång.

Av wifeey - 9 september 2010 12:47

Nu när man har lyssnat så mkt på Hoffmaestro så blev jag sugen på att se Stockholm Boogie.

Jag har sett den massa gånger , men nu var det något år sedan jag såg den och blev som sagt sugen nu när man har lyssnat på musik som relaterar till den filmen.


 


Har du sett den här filmen ??

Annars se den du kommer inte ångra dig.



Av wifeey - 9 september 2010 09:47

Av wifeey - 9 september 2010 09:34

Godmorgon alla här är sjuka förutom jag och hunden. Andreas har typ ingen röst och han är så täppt att han har snarkat hela natten att jag flera gånger funderade om jag skulle lägga mig i soffan.


Jag ska snart fixa te och sätta mig och se Våra Bästa År, haha jag vet en töntig serie , men då  man inte har annat för sig blir man lätt hookes på den. Sen efter det ska jag och hunden ut och träna lite hade jag tänkt.


Av wifeey - 7 september 2010 23:33

Som ni ser så börjar det hända grejer  och fort går det.


Av wifeey - 7 september 2010 13:29

Vi tog en promenad till travet i det härliga sommarvädret.


 


 

Av wifeey - 7 september 2010 08:43

Godmorgon här vaknade sonen redan runt 4 imorse för han hade så jobbigt med andningen.

Vid 6 somnade han och nu så har han nyss vaknat.


Jag tror vi ska äta frukost och sen bege oss ut på promenad med hunden , vädret är ju helt underbart.


Nu  lir det feberprovning sen frukost , ciao

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards