Wifeey

Alla inlägg under juli 2010

Av wifeey - 31 juli 2010 21:59

Milian har alltid varit ett barn som har varit noga med att pålägget ska ligga på mackan och att smör ska vara så som vi har smöret på våra mackor. Många har tyckt att det är ovanligt att han gör så typ som om han var vuxen , men idag bröts vuxenheten på hur man äter macka och gick tillbaka till det barn han är , slicka av smöret och vill ha mer smör för han har slut smör på mackan, hehe skitsött.


 

Av wifeey - 31 juli 2010 19:38

 

Jag vet att det ser kaos ut på i

bilden , men det är rena kläder som ligger på sängen. Milian slängde ner det på golvet och då la jag upp det igen .


Medans jag skrev detta inlägg  ramlade Milian omkull och vaknade så jag tog av han kläderna och stoppade honom  i sin säng och han somnade om.

Av wifeey - 31 juli 2010 19:01

 

Precis som rubriken låter så måste jag både klaga och berömma. Jag börjar först med klagandet . För det första hur fan tänker folk?!? Om det är smockat med folk och det finns inga platser för dom som ska fika/äta då flyttar väl man på sig då man har fikat/ätit klart eller hur? det är fan vanligt folkvett!

Men icke utan de sitter kvar och pratar och tar det lugnt så de som ska fika och äta får sätta sig ner på golvet!

Fyfan så sur jag var det tog fan 5 minuter för oss att hitta ett bord att sitta vid och vi frågade några som redan satt och åt om vi fick sitta med dom så det är tur det finns snälla människor också!


Sen undrar jag hur föräldrar uppfostrar sina barn nuförtiden. Om det är en liten som kanske tar tid på sig att klättra eller krypa ner för något så får man faktiskt vänta , men icke utan barnen springer över Milian så han tappar taget och är på väg och ramla.


Vi är hellre där det har för de äldre barnen för där Milian egentligen ska hålla till där släpper föräldrarna ansvaret för sina barn och låter dom bete sig hur som helst och då är det inte småbarn utan äldre barn som kastar bollar på folk,barn osv och sen spriger runt och skiter i att det finns småbarn, gud så arg jag blir.

Föräldrar på Leos läs vad det står det står att det är ERAT ansvar att hålla koll på era barn så för i helvete varför gör ni inte det?!?

Nästa gång något äldre barn kastar något på sin son så kommer jag kasta tillbaka och hårt för nu är jag less att min son ska ta hänsyn till barn som är ouppfostrade bara för ni ska sitta på era lata arslen än att ta ansvar. Leos är till för familjen inte något jävla avkopplingställe där ni kan skita i era barn!!!


Sen vill jag berömma personalen på leos att fast ni har så mkt och göra så var ni snabbare än vad jag någonsin har varit med om. Ni är grymt duktiga !

Av wifeey - 31 juli 2010 18:55

 

Skor - fått av Emma S

Bruna leggings - Gina Tricot

Linne - BikBok

Tröja - VeroModa

Av wifeey - 31 juli 2010 11:30

Vi väntar lite med Leos då Milian var så trött och nu ligger och sover.

Så det blir närmare eftermiddagen som vi går dit istället.

Så medans han sover nu ska jag roa mig och läsa 198 blogginlägg och kommentera.

Fyfan detta kommer att ta tid *suck*

Av wifeey - 31 juli 2010 10:40

    


Nu ska jag bara sminka mig och borsta tänderna sen beger vi oss till Leos

Av wifeey - 31 juli 2010 09:01

Den sista tanden besvärar han jättemkt både dag /kväll/natt


  Man tar det man har att klia tanden med

Av wifeey - 31 juli 2010 08:51

Godmorron sötnosar!

Här är man nästan nyvaken och ligger och kollar barntv med Milian.

Vi  har nyss bytt till ren blöja och snart ska vi ta och klä oss och jag ska äta frukost.


Idag så står det Leos lekland på listan med Jörgen och hans dotter och tjej, men vi får se om det blir av eller inte för igår mådde inte Jörgen så bra , men jag hoppas verkligen att det blir för Milians skull.


Nu ropar min mage Frukost så nu ska jag ta och äta något.


Hörs senare

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards