Wifeey

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av wifeey - 3 mars 2010 22:16


Skrev om att mörda

Polisens tekniker beslagtog bland annat en dator från 21-år
Polisens tekniker beslagtog bland annat en dator från 21-åringens lägenhet.
Foto: PER-OLOF SÄNNÅS
 

21-årig kvinna misstänks ha skurit halsen av sin kompis

Den 23-årige mannen låg död i badrummet.

Hans hals var avskuren.

En 21-årig kvinna är gripen, misstänkt för mordet.

– Halsen öppnar sig och jag ser hur det börjar sippra ut blod, har hon tidigare skrivit på sin hemsida.

Det var en fruktansvärd syn som mötte poliserna som tog sig in i lägenheten i Jakobsberg, väster om Stockholm, i går natt.

– En privatperson hade ringt och sagt att denne trodde att det skett ett mord, säger Norrortspolisens informatör Stefan Marcopoulos.

När patrullen kom till bostaden i Jakobsberg var lägenhetsdörren öppen.

På golvet i badrummet låg den 23-årige mannen död i en pöl av blod. Hans hals var avskuren.

– Det är oklart om det rör sig om ett mord eller ett dråp. Vi har beslagtagit det vi misstänker är mordvapnet, säger Norrortspolisens informatör Stefan Marcopoulos.

– Motivet är fortfarande okänt.

”Inget förhållande”

04.34 på natten anhölls en 21-årig kvinna, bosatt på adressen, av en jouråklagare, misstänkt för mord. Hur hon ställer sig till anklagelserna vill polisen inte säga.

Var och när hon greps är oklart.

– Offret och kvinnan är bekanta sedan tidigare. De ska

inte ha haft ett förhållande men han ska ha bott där tidvis, säger Stefan Marcopoulos.

Mannen kommer från en ort i norra Sverige.

Polisens tekniker undersökte under gårdagen lägenheten. Bland annat beslagtog man en dator.

Den unga kvinnans vänner chockades av beskedet om misstankarna mot henne.

– Jag känner henne väl. Hon är en genomsnäll tjej, som tycker om att spexa. Att hon skulle ha dödat någon har jag väldigt svårt att tänka mig, säger en vän.

– Visst hade hon temperament, men hon har aldrig varit våldsam vad jag vet.

Kvinnan har under flera år bott tillsammans med en man, men han har, enligt vännerna, nyligen flyttat ut.

Har en mörk sida

Hon har, av hennes sidor på nätet att döma, en mörk sida. Vännerna säger att det ”mest är en image”.

I slutet på januari skrev hon: ”Jag är levande begravd i min egen ångest.”

I söndags kväll la hon ut vampyrinspirerade bilder på sig själv på sin blogg och på en annan sida har hon skrivit:

”Om jag bara hade ett svärd. Att gå igenom tåget, början till slut och snitta en efter en. Halsen öppnar sig och jag ser hur det börjar sippra ut blod ur deras små äckliga halsar.”

”En vacker dag ska jag bli Fru Motorsågsmassak…”


Av wifeey - 3 mars 2010 22:12

 

Av wifeey - 3 mars 2010 21:52

Den här bruden ser så himla oskyldig ut , men det är verkligen inte hennes texter.

Första gången jag hörde henne var då jag fick en skiva med henne av min lillebror för några år sedan och hela skivan var helt underbart skum, men jag älskade den.


Här kommer en låt med en annorlunda text , men den är skön för hon sjunger om precis vad som faller henne in och det är därför jag älskar henne och hennes låtar




Vad tycker ni om Lily Allen??

Av wifeey - 3 mars 2010 20:59

Hittade massa fina barnkläder


 


 


 


Funderar på att köpa dom här till Milian , vad tycker ni?

Av wifeey - 3 mars 2010 18:46

Loggade nyss in på Tradera och blev glad.

Tårtställningen vi hade budat på hade ÄNTLIGEN blivit överbudat.

Satt för någon dag sen och hoppades på att den skulle bli det för jag var inte så förtjust i den utan jag vill ha en riktig tårtställning.


Så här såg den ut som jag hade budat på och ångrade att jag gjorde det


 

Av wifeey - 3 mars 2010 18:20

Idag blev det kycklingburgare, gud så gott det är .Milian åt en hel burgare själv fick världens chock för det var knappt att jag orkade en hel , haha.

Vi får se sen om han orkar med kvällsfikan,hehe


 

Av wifeey - 3 mars 2010 16:49

På väg hem från Coop efter mammagruppen


 

Av wifeey - 3 mars 2010 10:22

Gaaah igår skrev jag ett långt inlägg , men mitt i inlägget stängdes sidan ner :(

Jag ska skriva om det sen då jag kommer hem för nu har jag bråttom iväg , ska till mammagruppen .


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards