Wifeey

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av wifeey - 26 mars 2010 18:03

En granne kom förbi idag och berättade att han som är i dörrarna på nätterna hade besökt hon i natt så idag var så förbannad så hon ringde polisen och så fort vi hör nåt ska vi rina 112 så han får åka fast någon gång för det är lite obehagligt att han ska hålla på och försöka ta sig in.


Sen så ska vi fixa ett möte med hela kvarteret och se om det fler som har råkat ut för honom för just nu så vet vi bara om oss, grannen brevid oss och grannen i nästa hus och sen en annan granne , men jag tror det är fler och ju fler som ringer polisen ju oftare kör dom här och det känns ju tryggare för tänk om man skulle glömma låsa dörren , läskigt!

Av wifeey - 26 mars 2010 13:03

Nu drar jag och Milian in till stan för att fika med Elin och Challe får se om det kanske blir någon shopping också ;)


Jalla bye...shooooooooooooooooooooooo

Av wifeey - 26 mars 2010 12:40

Var nyss med om någon riktigt sjukt.

Jag pratar med Emma S i telefon då det ringer på dörren och då jag öppnar så står det en tjej och kvinna med kamera och frågar om jag kunde ställa upp och vara med på en bild.

Kvinnan berättade att hon var från Norran och att tjejen som var med ska låtsas sälja aftonbladet till mig . Först ville jag inte , men då hon sa att jag slapp synas så var det lugnt .

Det blev verkligen många skratt för tjejen som sålde skulle se överdrivet glad och typ "HEJSAN" haha gud vad vi alla skrattade , men det blev iaf några bilder så imorn så får man se i Norran hur lyckat det blev.


Haha inte ofta lokaltidningen kommer och ringer på dörren bara så där hahaha

Av wifeey - 26 mars 2010 11:43

 

Av wifeey - 26 mars 2010 11:04

Då folk vill veta mer om min Adhd så tänkte jag att jag kunde ha en frågestund.



Så ställ dina frågor så svarar jag på Söndag

Av wifeey - 26 mars 2010 09:39

Av wifeey - 26 mars 2010 09:16


  1. 1. Bilder på Milian
  2. 2. Bilder på Mig
  3. 3. Bilder på Nataz
  4. 4. Bilder på Andreas
  5. 5. Videoblogg
  6. 6. Outfit mig
  7. 7. Outfit Milian
  8. 8. Vardagen
  9. 9. Dreambinder
  10. 10. Tips
  11. 11. Frågestund
  12. 12. Skvaller om kändisar
  13. 13. Recept
  14. 14. Dagens fråga?
  15. 15. Min adhd
  16. 16. Ge egna förslag

Skriv vilka nummer ni vill ha mer av i min blogg så lovar jag att fixa så ni blir nöjda :)


Av wifeey - 26 mars 2010 08:59

Godmorgon alla söta läsare!  

Här har man varit uppe sen före tuppen och fixat och donat.

Vi har bland annat hunnit med att klä oss, äta frukost , sätta igång en maskin och tagit Milian till dagis och varit på dagis en stund och nu gått hem.

Nu sitter jag här hemma ledsen och tycker det är riktigt jobbigt att Milian inte är hemma , men men det blir bättre snart , men jag har som aldrig haft Milian borta så därför känns det extra jobbigt.

Men klockan 10.30 får jag gå tillbaka till dagis och hämta honom sen från Måndag så börjar han på riktigt men går bara 3 timmar varje dag 8.30-11.30 så det är inte så farligt ändå .


Nu ska jag lägga mig och se tv sen ta en sväng med hunden som fortfarande ligger och sover,latisen vår  


På återseende


 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards