Wifeey

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av wifeey - 2 mars 2010 20:57

Någon som vill köpa detta till mig ?? ;) 

Av wifeey - 2 mars 2010 19:18

Micke har gjort en fin Minnesblogg till Daniel som vem som helst får skriva i


http://minnenavdanne.blogg.se

Av wifeey - 2 mars 2010 18:50

Den dagen jag fick reda på att du inte var vid längre den dagen stannade allt upp.
Det är så sjukt det som har hänt. Vem kan tro att något sånt här kan hända en som man känner.
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva för det finns så mkt att säga.
Hoppas verkligen snart att hon kan öppna munnen och berätta vad som hände den kvällen , varför hon gjorde som hon gjorde
för just nu är det så svårt för mig att förstå hur hon kunde göra så mot en fin människa som dig.
På fredag är det minnesstund för dig och det känns tungt , men ändå skönt att alla du berörde på ett och annat sätt finns på samma ställe
och hjälpa varandra och få säga hejdå till på det sättet du förtjänar.

Det finns så mkt minnen och när jag tänker på dom så får det mig att le .
I somras då du var på stadsis så minns jag bland annat hur glad du över att få ha kontakt med Kevin igen , hur mkt "Bomben" betydde för dig att du hade rätt ut ditt liv, jag var så stolt över dig.

Jag önskade bara att tiden kunde vridas tillbaka , att detta aldrig hade hänt , men det går ju inte så jag får bita ihop och inse att du kommer aldrig mer tillbaka, att ängeln som var på jorden är nu en ängel i himlen.

Tack för att du fick mig att skratta så många gånger och Danne "Om han ser en blå volvo så vet man verkligen inte om han har sett en blå volvo" Haha minns du den repliken.

Hoppas att du och Fari busar mkt med varandra i himlen för ni fann ju vandra rätt bra då ni var här .

Daniel Stenman 1986-07-07- 2010-02-22


Jag saknar dig


 

Av wifeey - 2 mars 2010 18:18

Snart börjar det , mindre än 3 timmar kvar.

Gud har längtat ihjäl mig efter serien , ingen tisdag är tisdag utan de här galna brudarna.

Snart så inte alls länge kvar nu, wohoo.


Ska också se Dating in the dark, haha vilket tvprogram det verkar vara , riktigt underhållande ser det ut som det är så jag hoppas att det stämmer.


Ska ni se någon av dom här programmen ??


 


 

Av wifeey - 2 mars 2010 17:40

Nu är vi alla mättna och belåtna här . Gjorde fetaost biffar med potatis och gräddsås , ojoj så gott det var.

Nu ska jag och Milian ta ett bad och se vad som händer med utslagen han har fått. Har smörjt med salva men jag ska också smörja in hans kropp men olja och se om det är för att han torr eller om det är något annat hoppas verkligen att det är bara för han är torr.


Nu blir det i badet med oss båda hörs sen

Av wifeey - 2 mars 2010 16:16

Dagen började med att mamma kom och hämtade mig och körde mig till banken så jag kunde hämta ut ett års besked som försäkringskassan behövde.


Efter det åkte mamma och jag till Coop och Jacks och tittade lite , men hittade inget speciellt .


När jag kom hem så la mig en stund en i sängen för att vila , känns som jag börjar få tillbaka viruset ,men jag hoppas att det inte är så.


Nu ska jag laga middag sen efter det blir det tv och mys

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards