Wifeey

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av wifeey - 6 mars 2010 23:13

Nu säger vi godnatt här i stugan , Nataz ligger redan på kudden så jag ska joina honom.

Andreas ger ett nytt försök och natta Milian så vi får se om det går bättre nu för innan vägrade han sova.


 


Av wifeey - 6 mars 2010 22:34

  Gladskiten min som vägrar sova

Av wifeey - 6 mars 2010 21:38

Idag har jag skickat sms till alla mina vänner och berättat en för en om hur mkt dom betyder för mig och hur glad jag är att ha dom som vänner.


Efter det som hände med Daniel och all kärlek som har visats nu när han är död så fick det mig att tänka att man visar för lite för sina vänner vad dom betyder för en och hur mkt man tycker om dom. Så från och med nu ska jag visa det oftare för mina vänner för vem vet en dag kan det vara försent och jag vill att de ska veta nu när det är vid liv hur älskade och vad dom betydde för en.


Jag tycker ni ska göra samma sak , skicka ett sms eller säg vad era vänner betyder för er , vem vet en vacker dag kan det vara försent

Av wifeey - 6 mars 2010 20:20

  Ska boka klipptid i veckan och i år ska det bli kortare än vanligt

Av wifeey - 6 mars 2010 19:02

Dagens middag blev som rubriken lyder, Tacos.

Jag testade också något nytt idag som jag har hört man kunde ha till, banan och det var faktiskt riktigt gott.


Vad brukar ni ha till då ni äter Tacos??


 

Av wifeey - 6 mars 2010 16:57

Det blev ingen promenad , mamma kom förbi med massa fina nya kläder till Milian sen så satte jag igång en maskin och började dammsuga och hade helt glömt bort att jag skulle ut och nu så är maten på g så jag får se sen om jag tar bara hunden på en promenad eller om Milian får hänga med på kvällisen.


Sitter och lyssnar på låtarna som spelades igår på minnesstunden ,Anton gjorde en spellista med dom.

Tårarna rinner samtidigt som jag ler , ler över allt fint som var igår, minnen och hur mkt han verkligen var älskad och är än.


Den som berörde många

Alltid så spontan

Nu och för alltid är du saknad

Ingen annan jag kände kunde göra såna tokiga saker som du

Energifull och glad

Ler åt alla minnen man har med dig

1986-07-07 - 2010-02-22


 

Av wifeey - 6 mars 2010 14:12

Nu ska jag klä på Milian och sen ge mig ut och gå promenad, tror Nataz får hänga med också .


Någon som vet hur man gör en egen spellista på Spotify??



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards