Wifeey

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av wifeey - 16 mars 2010 21:01

Haha BVCtanten hade sagt fel till mig hon menade nästa vecka men hade sagt den 16:e till mig haha så det kan gå.



Av wifeey - 16 mars 2010 17:56

Nu ska jag ut och gå med Nataz och Challe och hennes hund.

Sen efter det blir det tvtittande för det är ju massa bra på tisdagar.


nä nu ska jag skynda mig vi bloggis

Av wifeey - 16 mars 2010 15:05

Ohh har verkligen vår/sommarkänslor nu, solen lyser och jag sitter och lyssnar på  skön reggae . Får se sen om man kanske ska bege sig till Coop de har tydligen  mjukglass för 1 kr , NAJS!!


Av wifeey - 16 mars 2010 14:03

Nu har jag städat ut skåpet där vi har alla viktiga papper liggandes och stoppa allt i en låda och istället så har jag recept och receptböcker i det skåpet och Milians nappskål.

Sen så så jag också diskat och plockat undan i köket. Fattar inte varför killar ska ha så jävla svårt att plocka undan och diska efter sig .


Snart ska jag väcka Milian och börja klä på honom och byta blöja så han är klar då Andreas kommer.

Önskade att man kunde följa med till BVC , men man vill ju inte smitta ner småttningarna så jag får vara snäll och stanna hemma och istället får jag plockan undan här hemma lite och försöka fixa inför middagen.


Nu blir det att väcka Milian

Av wifeey - 16 mars 2010 10:23

Nu när jag mår bättre ska jag ta Nataz på en mysig och solig promenad.

Milian får stanna hemma med Andreas under tiden sen när jag är tillbaka ska jag laga lunch till oss tror det blir makaroner och köttbullar.


Nu ska jag klä på mig och ut och gå ...blogg you later

Av wifeey - 16 mars 2010 09:05

Av wifeey - 16 mars 2010 08:40

Herregud vad är det med mig nu vaknar jag före Milian igen. Jag tror det är solen som gör att man inte kan sova så länge då det blir så fruktansvärt ljust i rummet.


Idag ska Milian till BVC för sin ettårskontroll och spruta.

Då jag måste vara hemma i 3 dagar efter vinterkräsjukan så ska Andreas ta honom.

Det ska bli spännande och se vad dom säger hur lång han är och hur mkt han väger för det var ett riktigt bra tag sen vi var där.


Idag ska också Andreas på jobbintervju  ute i Rönnskär så håll alla tummar och tår att han får det.


Nu ska jag se Vakna med the voice och snart väcka Milian så han hinner äta frukost innan lunchen hehe

Vad hittar ni på idag då?



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards