Wifeey

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av wifeey - 14 mars 2010 17:10

Nu ska jag se Desperata husfruar  missade i tisdags då jag umgicks med Ulli


 

Av wifeey - 14 mars 2010 16:41

Fan vad jag är less på att nästan jämnt vara sjuk. Nu har jag och Milian åkt på vinterkräksjukan ,inge skoj alls !

Ska snart skicka iväg älskling så vi får blåbärssoppa.


Finns det fler bra grejer man ska äta/dricka då man kräks och har diarée??

Av wifeey - 14 mars 2010 11:18

Har knappt sovit något inatt den där snubben som är i dörrarna och rycker är tillbaka  så inatt ringde vi polisen. Fattar inte att han inte lärde sig sist då han kom in i grannens lägenhet och hans hund jagade ut honom.

Sen tack vare att Nataz skällde och morrade för det var någon i dörren så väckte han också Milian visst det är bra att Nataz varnar så han blev jag inte sur på utan på snubben.

Vi ska snacka med alla grannar idag och se hur många han har försökt att ta sig in hos.


Sen annars nu på morgonen har det blivit att se barntv och snacka lite med Emma S i telefon och sen så har Milian varit elak mot Nataz , han tog fjärrkontrollen och slog allt vad han kunde rakt på Nataz nos så nu har Nataz en liten bula där och är livrädd för kontrollen.


Idag ska det diskas lite och sen ut på promenad


Nu ska jag ligga och se tv och mysa med Milian,bye


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards