Wifeey

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av wifeey - 19 mars 2010 14:42

Hej sötnosar!

Nu har vi hunnit med en massa. Först var vi på dagiset .

Milian fick idag leka med andra barn de som är i sammålder med han de som var äldre fick vara ute och leka under tiden vi var där.


Milian har redan hittat en favoritleksak på dagiset , en sop

Så var han än går så släpar han med den där sopen och då vi skulle hem blev han hysterisk för han inte fick ta med sopen och sen att vi skulle hem , men efter många om och men så släppte han sopen och jag kunde klä på honom och gå hem.


När vi kom hem så fick Milian lunch , Fiskgratäng och potatismos.

Medans han satt och åt så började jag diska bort frukosten.

Sen så när han hade ätit klart så gick han iväg i sitt rum och började leka medans jag vek ihop all tvätt , plockade undan i tvrummet och dammsög.

Efter det så startade jag en maskin , renbäddade Milians andra säng (en vanlig säng som står på golvet), plocka undan hans leksaker sen dammsuga hans rum.

Medans jag höll på att fixa i hans rum så vänder jag mig om för att se vad Milian sysslade med och då hade sötnosen somnat så jag bäddade ner honom i sängen och fortsatte ute i hallen uppe och i köket .

Det enda som fattas nu är dammsuga och renbädda i sovrummet vårat och sen dammsuga och plocka undan kaoset i hallen där nere.

Sen skulle jag behövt torka alla golv också , men har slut skurmedel , men ska iväg imorn och storhandla efter bytardagen.

Oj glömde ju att jag har rengjort spegeln , glasfönsterna på tvrumsdörren samt ugnen sen så bytt ut blommorna jag hade i köket till ett par andra.


Nu ska jag ta och pröva kläderna Milians mormor och morfar kom med, regnkläder , vårjacka och lite annat , älskar att få nya kläder till Milian.


Sen så har jag nu beställt såna där namnlappar att sätta på hans kläder nu när han ska börja dagis.


Nu ropar Milian Mamma titta så nu ska jag gå och se vad han vill visa i sitt rum.


Kommer upp bilder sen också har varit duktig och fotat en del.


Av wifeey - 19 mars 2010 07:49

Godmorgon alla underbara  


Nu är vi uppe tidigt igen!

Jag har nyss bytt blöja på Milian och vi ska nu äta frukost det blir gröt och macka till Milian och te och macka till mig.

Efter frukosten ska jag fixa till oss och klä oss för att sen bege oss till dagis.


Sen efter dagis ska vi iväg med min pappa till Stadium och kolla regnkläder till lilleman och sen ska jag också kolla om vi kan fara och storhandla för det börjar eka i kyl och frys.


Nu ropar Milian på mig så nu ska vi äta frukost .


Hoppas att ni får en bra dag , Kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards