Wifeey

Alla inlägg under juli 2011

Av wifeey - 31 juli 2011 15:50

Min blogglust är helt försvunnen, men det kanske ni har märkt. Jag ska försöka hitta igen den .


Som en del kanske märkte så försvann jag och Milian i några dagar . Vi drog till Sälen med mamma och pappa och firade min storebror som fyllde 40 den 21:a. Så vi var borta i 4 dagar och när vi kom hem fick Milian sig en överasskning, hans farmor vaar i Skellefteå , men åkte tyvärr hem i torsdags .


Mycket har hänt , men ändå ingen engeri till att skriva om det.

Av wifeey - 18 juli 2011 15:42

Nu har man packat det mesta. Imorn innan vi åker så packar jag ner resten. Förstår bara inte hur jag ska få upp Milian så tidigt och sen att åka bil så länge , men jag hoppas att det blir bra. Ska bli skoj med en raodtrip.

Ska se sen hur man bloggar via sms så jag kan uppdatera er liteom vad vi hittar på för bus.

Av wifeey - 17 juli 2011 07:48

Igår så lånade jag Paues systemkamera och for ut för att ta lite profilbilder till Söder om söder  sen så tog vi lite andra bilder också. Bland annat på min fina prins då han lekte.


             

Av wifeey - 17 juli 2011 07:45

Goooodmoooorning sweden. Här är endast jag vaken och ska snart sätta igång och tvätta så man har lite rena kläder och sängkläder.

Men först blir det frukost . Kanske till och med ute på balkongen då solen lyser idag :D

Av wifeey - 16 juli 2011 09:03

Godmorgon idag blev jag väckt av Milian genom att han bet mig i tån och sen slog mig  med något hårt rakt på min fotknöl, aj så ont det gjorde. Han blev då nöjd för mamma vaknade.


Nu ligger vi i sängen och ser på Sommarlovsmorgon och efter det blir det storstädning.

Hade lite annat planerat idag , men så blev inte fallet då regnet bara öser ner så idag blir det inomhusaktiviteter.


Hoppas iaf att ni har bättre väder därute

Av wifeey - 15 juli 2011 16:56

Känner mig helt seg och trött . Har också ont i huvudet , men ska ta en alvedon och vila en stund för att se om det blir bättre.

Gud vad gult mitt hår såg ut på den här bilden för så ser inte mitt hår ut på riktigt

Av wifeey - 15 juli 2011 16:42

Goddagens nu har jag varit dålig på att blogga igen , men de är för det är sommar.


Iaf idag tog vi en runda ner stan, men den blev inte så långvarig utan vi gick till Stadsmissionen istället och satt där och snackade medans Milian lekte sen innan vi gick hem fick vi med oss 2 matlådor med kyckling och biffar så det fick bli dagens middag idag.


Efter middagen  ville Milian bada och då det var så länge sen han gjorde det så fick han det.


Nu tar vi det lugnt och ser lite tv . Ska snart ut till tvättstugan och se om det finns någon tvättid.


   

Bad

Av wifeey - 11 juli 2011 08:51

Godmorgon här har vi ätit frukost , bytt blöja och klätt oss eller klätt oss och klätt oss vi har tagit på oss badkläderna för vi ska snart iväg med Paue och Dizel och bada på vitbrget :)

Jag har ju sån tur att jag har frikort dit annrs kostar det 50 kr . Milian har också ett frikort.

Så idag spenderas dagen där sol, bad och bara en massa mys.


Nu ska jag ut med hunden innan vi ska dra , men hoppas att ni får en underbar dag


blogg ya later

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards