Wifeey

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av wifeey - 8 mars 2010 21:21

Gud är helt slut i kroppen har städat hela jävla lägenheten. Fattar inte varför killar ska vara så jävla sega då jag har hunnit ta 2 och börjat med det tredje är Andreas klar med det första , jävla segpropp.


Har nu tagit en liten paus och ska nu mysa med min nakenfis som ABSOLUT inte ska sova för han har ju såååå mycket och göra , haha tror han i alla fall, men nu så ska jag ta och och varva ner han lite får se hur det går .

Ja justja Milian försökte säga Patrik idag , haha Milian träffar han första gången idag och det första han gjorde var och krama om honom och sen be han ta upp han i famnen, Milian charmade Parik (Patrik) riktigt rejält.


Nu ska jag mysa och ge nakenfisen välling , hörs sen

Av wifeey - 8 mars 2010 14:20

Haha shiit känns riktigt annorlunda har aldrig haft så här kort hår.

Sen hon frisören tyckte jag skulle färga håret chokladbrunt och vet ni en sak..jag ska lyda hennes råd.


  Nu ser det inte så bra ut för det är stormvindar ute , men jag ska styla till det sen så ni får se då det är stylat

Av wifeey - 8 mars 2010 00:42

Kollar på efterlyst och dom nämnde om Danne och jag blir riktigt förbannad då en jävla hjärnskrynklare sitter och säger att hennes jävla texter om att döda människor osv är ett normalt tonårsbeteende , jag hoppas fan inte att han är med i utredningen !

Tur att GW Persson är vettig nog också tycker att den där idioten inte visste vad han snackade om för inte fan är det där ett normalt beteende

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards