Wifeey

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av wifeey - 1 mars 2010 22:37

Köpte förresten Expressen idag för man får barnböcker.

Första boken var Bockarna Bruse och nu varje måndag framöver så får man en ny barnbok så nu blir det att handla Expressen en gång i veckan


 

Av wifeey - 1 mars 2010 21:19

För exakt en vecka sen gjorde hon så du aldrig mer fick se ljuset , hon gjorde så du aldrig mer fick höra musik, aldrig mer skratta , aldrig mer  gråta.


För exakt en vecka sen tog hon dig ifrån oss och nu kommer vi aldrig få dig tillbaka.


Allt jag vill ha nu är svar , svar på varför hon gjorde som hon gjorde.


Daniel saknaden är stor efter dig


  Idag var det också den dagen jag verkligen fattade att du kommer aldrig mer tillbaka till oss , det gör så ont och jag har gråtit en massa idag.

Har verkligen fattat nu att du finns inte mer :(

Av wifeey - 1 mars 2010 21:13

Idag då jag var och storhandla så köpte jag också en ny kamera.

Gud så skönt och ha en bra kamera igen så man kan ta fina bilder och speciellt nu när det är minnesstund för Daniel på fredag


 

Av wifeey - 1 mars 2010 19:49

Sitter just nu och fixar lite med bloggen.

Det enda som är dåligt med den här bloggen är att man inte kan designa hur man vill som man kan på blogg.se , men man får göra det bästa av det och hitta en snygg bakgrund istället.

Av wifeey - 1 mars 2010 19:00

Grattis lillebror på 25 - årsdagen .

Spela nu inte bara för mkt Xbox


Älskar dig


 




Av wifeey - 1 mars 2010 18:58

Vilka ska vara tärnor?


De som ska vara tärnor är Emma S och Emma B , haha alltså 2 Emmor


Av wifeey - 1 mars 2010 10:34

Godmorgon

Ligger just nu i sängen och ser Våra Bästa År.

Pratade nyss med mamma i telefon och efter 1 ska vi iväg och storhandla för våran frys och kylskåp ekar nästan.

Ska också kolla på en kamera som de hade på Ica Maxi till bra pris hoppas bara att min ekonomi tillåter det.


Nu vaknar Milian så nu ska jag ta hand om honom

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards