Wifeey

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av wifeey - 4 mars 2010 22:47

  Och med dom här bilderna säger jag Godnatt.

Det blev inge videoninlägg idag då Zeb ringde så jag satt halva kvällen och snackade med honom , riktigt skoj .


Sov så gott nu sötisar

Av wifeey - 4 mars 2010 18:16

Idag har jag haft en underbar eftermiddag med söta Challe. Först var jag och Milian hemma hos henne sen efter det så gick vi ovh hälsade på Mackie där också Johan , kul och träffa honom det var ett tag sen.

Efter Marcus så gick vi och kollade på en lägenhet som Challe kanske ska köpa, den var riktigt fin önskade att jag hade råd att köpa en lägenhet.

Håller alla tummar jag kan för dig Challe att du får den.


Nu sitter jag i sängen medans maten är i ugnen , det blir snabb och enkel mat idag ,fiskgratäng.


Efter det så ska jag slå igång en maskin har inte hunnit göra det än, men det finns en dag imorn också annars.


Ska också spela in ett videoinlägg lite senare om jag har ork till det , hehe


Nu ska jag duka för snart är middag klar


Peace

Av wifeey - 4 mars 2010 12:20

Vad tycker ni om den?

Själv tycker jag låten och videon är riktigt tung.


Av wifeey - 4 mars 2010 10:32

Goddagens.

Dagens sysslor blir att städa köket och tvätta lite.

Andreas är ju sjuk så vi får se om jag kan få hjälp av honom.


Efter det blir det att gå till Challe och hälsa på henne en stund :)


Vad ska ni hitta på idag??

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards