Wifeey

Alla inlägg under februari 2010

Av wifeey - 28 februari 2010 22:34

Nu ska jag och älskling se första Johan Falkfilmen . Ingen av oss har sett dom filmerna förut.


Vad tycker ni om Johan Falk filmerna ??


 

Av wifeey - 28 februari 2010 22:14

Gaaah blir galen snart!

På en del ställen står det att ris är ofaligt för fåglarna att det är helt omöjligt att deras mage kan sprängas , men på andra ställen står det tvärtom


så vad ska jag göra?? Ska jag köpa ris eller inte ??


Vet att det finns fågelfrön som liknaar ris som man kan använda också

Av wifeey - 28 februari 2010 21:14

Då vi valde att hiphoptema så valde vi också ha bröllopet i svart, vitt och silver sen mkt bling bling.


Min klänning är vit , med silver och sen ska jag ha ett svart bälte och smycken med mkt bling bling


 

Av wifeey - 28 februari 2010 19:14

Ska som sagt gifta mig och tärnorna ska ha svarta klänningar


Vilken klänning tycker du är snyggast till min klänning, Jag

ska ha svart bälte inte rosa som på bilden


 


 



Av wifeey - 28 februari 2010 19:02

Idag vaknade vi alla här redan klockan 9 , det är ovanligt att alla här är uppe den tiden.

Efter frukost och lite slapp vid datorn så promenerade Milian och jag till Ull och gjorde henne sällskap i några timmar.


Runt 6 tiden blev Milian trött så jag klädde på honom och gick hem.

När vi kommer hem fixar jag ett bad så Milian får bada lite något han verkligen älskar.


Nu ligger han i Andreas famn och äter välling medans vi ser på Projekt runway ska snart ta och fixa chips och dipp som jag har kvar sen Sthlmresan, mummsis.

Av wifeey - 28 februari 2010 00:46

Dagens fråga :


Vit eller svart duk till löparen som finns här under???


 



Av wifeey - 26 februari 2010 23:09

Ska ta och lägga mig ner. Blir merskrivande om resan imorn orkar bara nte mer nu.

Hoppas man mår lite bättre imorn så man kan åka och handla


 

Av wifeey - 26 februari 2010 20:50

Började med att Milian hade sovit oroligt på natten så jag var supertrött och stressad för jag hade sovit för länge , hade en tid att passa.
Milian var inte heller så hjälpsam utan han sprang omkring och gjorde en massa bus medans jag var superstressad, men tillslut lugnade han ner sig och jag kunde klä på och fixa klart det sista.
När jag kommer ut så har det snöat en massa och ingen har plogat så det var rent utsagt ett HELVETE att gå med vagnen så istället för 3 minuter så tog det ca 20 minuter och jag var helt slut . När jag och Milian kommer till pendeln så står det att den är försenad 10 minuter så jag fick lov och ringa Emma B , hon jag skulle möta inne i Sthlm och tala om att vi blir sena.


Pendeln kommer vi kliver in och bara någon minut efter somnar Milian .
När vi kommer till Sthlm så finns det bara rulltrappa upp dit jag skulle möta Emma så jag står där och funderar hur jag skulle göra för jag klarar inte sånt på grund av min motorik så jag var ju livrädd att något skulle gå snett , men som tur är så kommer det en tågpersonal och frågar om jag behöver hjälp och självklart säger jag ja tack och så hjälper han mig upp med vagnen i rulltrappan och förklarar att han har många barn så han har vanan inne och skrattar lite . När vi väl är uppe tackar jag så hemskt mycket för hjälpen och bara en bit bort ser jag Emma sitta och lyssna på musik.
Vi kramar om vandra och pratar lite och kramar om varandra igen.
Vi bestämmer oss för att gå och käka någonstans och självklart så väljer jag Mcdonalds (Finns ju ej här uppe)
Så  vi börjar promenera mot Sergels Torg .


När vi kommer till Donken så går jag och Milian och sätter oss medans Emma beställer.
Milian var jätteledsen för han var hungrig så medans vi väntar på Emma kommer en personal fram till oss med en lila balong.
Brevid oss sitter en mamma och pappa och dotter och jag hör hur dottern säger Jag vill också ha en balong
Då Milian inte var så intresserad av balongen så ger jag henne den och det var mycket mer intressant för Milian så jag gjorde en liten flicka glad och honom.
Efter en stund så kommer Emma med maten och det var riktugt gott och äta MCchiken igen för jag älskar verkligen deras kycklingburgare.
Milian fick pommes och hamburgare fast det var visst godare med pommes.

 
  När vi hade ätit oss mätta går vi till Punkshop som ligger bara på andra sidan och ser om man kunde hitta massa skoj .
Då Milian hade en liten förstor mössa så var en som jobbade där och drog upp den hela tiden , hehe.
Efter Punkshop gick vi in till en klädbutik brevid , var där med Emma B för 2 år sen och då hittade hon en klänning och denna gång så hittade hon en kofta och skor.


Då de hade varnat om storm , klass  varning så bestämde vi oss för att gå till H&M och sen åka hem så man verkligen tog sig hem.


När jag kommer Skogås så möter jag upp Andreas och handlar middag , tacos och sen så gick vi och hyrde filmer så vi hade något och göra om man nu inte fick gå ut.
Efter det promenerade vi hemåt och lagade mat och åt .
Sen så skulle Andreas syster tvättade så jag och Andreas fick se film och så själva.


Efter filmen blev det godnatt för vi skulle ju ha kalas dagen därpå.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards