Wifeey

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av wifeey - 13 mars 2010 20:13

Jag hoppas att Darin Vinner . Vem hoppas ni på?




Av wifeey - 13 mars 2010 19:54

Usch är proppmätt efter all god mat man fick av ulli och per.

sen så efter maten drog Per och Andreas iväg en stund så då passade jag och ulli på att slänga i Jennifer, Milian och julia i badkaret.

Efter trollen hade badat blev det glass och maränger och chokladsås,gottigott.


Nu ligger Milian och sover och jag funderar på att skicka iväg Andreas till Coop för lite gott till Melodifestivalen


Heja Darin Heja

Av wifeey - 13 mars 2010 19:50

Om ni inte tycker om min blogg behöver ni för fan inte lägga tid och läsa för jag skriver inte för er utan för mig själv ,vänner och familj.

Är så less på alla omogna som måste kommentera en massa skit bara för de har inge bättre för sig , skaffa er ett liv för helvete istället för att gnälla över andras!

Av wifeey - 13 mars 2010 13:26

Så här såg Milian ut efter ha fått tag i pappas oboyglas och druckit upp det sista det som är i botten av glaset.


 

Av wifeey - 13 mars 2010 12:52

Vet inte vad det är med mig nuförtiden , men jag känner inte för att blogga.

Jag tänker varje dag  Nu ska jag blogga om det men det blir aldrig av.

Lusten är verkligen borta.


Nu på morgonen har jag iaf hunnit vara ute med Nataz , det är riktigt fint väder sen så fick jag sällskap av Challe och hennes hund Frasse .

När jag kom hem hade Milian haft världens bajskalas ändå upp på ryggen och ner på benet ,puh tur att man slapp det, hehe.


Vi ska senare idag fara till Ulli och Per och äta middag. De är alltid lika trevliga att umgås med är glad att ha lärt känna dom för de är det enda par vi umgås med och hittar på sånt här mys med .


Såg ett sms imorse också som Emma B hade skickat igår och smset handlade om Dreambinder . Hon skulle ringa mig idag och berätta mer , ojoj är riktigt nyfiken på vad det kan vara.


Nu ska jag koka ris och nåt mer till lunch, bye

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards