Wifeey

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av wifeey - 24 mars 2010 21:02

Nu ligger jag under täcket och ser Efterlyst och ska försöka sova .

Imorn är det dagis som gäller för lilleman sen efter det lite senare så kommer Familjegården och soc , haha för imorn är det rätt datum.


 

Av wifeey - 24 mars 2010 19:32

Marcus söta tjej kommenterade min blogg och sa att hon hade kökslampan jag vill ha och att jag ska få den av hon .


Tack söta Emma , du är underbar  Besök hennes blogg också http://emmamckie.blogg.se/


Så nu är en grej från min dröminredning avklarad tack vare söta Emma    


 


Av wifeey - 24 mars 2010 19:26

  Mammas vackra prins, du är det underbaraste  som finns.

Varje dag får dig mig att le och må bra för du är det bästa en mamma kan ha


Av wifeey - 24 mars 2010 19:03

Jag ska nu skriva lite om inskolningen på dagiset.


Allt går hur bra som helst Milian kommer överns med alla barn och trivs verkligen.

Igår var det första gången jag fick gå därifrån fast till personalrummet bara för de ville att jag skulle vara i närheten första gångerna ifall det skulle vara något , men Milian brydde sig inte han vinkade glatt hejdå , men det kändes riktigt jobbigt för mig jag kände att tårarna var på väg , men jag höll emot måste vara stark för Milians skull , men det är riktigt jobbigt att lämna honom.


På måndag börjar han dagis på riktigt så vi får se hur det går för mig då . Har tur att Emma kommer till mig och ska hjälpa till och möblera om i vardagsrummet sen ska vi fara och kolla på tapeter och färg.

Av wifeey - 24 mars 2010 17:17

 


Hittade en billigare på EM 8995 kr

Av wifeey - 24 mars 2010 17:01

 


Men den kostar 12.300 kr så ska jag ha den måste jag spara länge

Hmm

Av wifeey - 24 mars 2010 16:24

Vad ska man ta och äta till middag idag då?

Andreas kommer snart hem från jobbet och det ska bli skoj och höra hur det gick på hans första dag och hur trött han kommer vara.


Någon som kan ge ett bra middagstips???

Av wifeey - 24 mars 2010 15:20

Jag vill ta bort hatthyllan och skohyllan och ha en byrå istället och krokar

sen så är det alltid snyggt med en schysst spegel


 


Sen i sovrummet så har jag redan den sängen jag vill ha , en malmsäng i ek så det som fattas nu  är en malmbyrå med 6 lådor, 2 st lackhyllor i ek ovanför sängen och en schysst sänglampa


 

I vardagsrummet vill jag ha lite mörkare och tyvärr så finns min soffa jag vill ha på Mio så jag får lägga upp den sen.

Men jag vill ha 4 st lackhyllor i valnöt, 2 st ovanför soffan och 2st ovanför tvn sen ett tvbord i samma färg och en snygg svart matta och en fräsch vit lampa.


 


Sen sist men inte minst mitt kök. Helst vill jag ha ett helt nytt kök.

Men nåt som är snyggt och stilrent och skulle bli supernajs i vårat snart nytapetseratkök är vitt bord med svarta stolar och en lampa jag har velat ha länge


 


Nu ska jag börja spara pengar så jag slipper drömma om allt detta det kostade bara 5296 kr så jag behöver nog inte spara så länge ;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards