Wifeey

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av wifeey - 5 mars 2010 22:22

Mötte först upp Ulli i centrum sen promenaderade vi ner till stan och möte upp alla andra på torget. Efter ett tag tändes facklorna och vi började promenera ner mot älven och vidare mot Campus där vi skulle hålla till.

När vi kommer till Campusområdet sätter vi ner facklorna och ljusen i snön och går in.

Där inne ser man ett bord med en bild på Daniel , ett ljus och en bok mm

sen då man går en bit längre in står ett likadant bord där.

Jag sätter mig lite längre bak med Helena och Johan och resten av dom som var med dom 2 . Minnesstunden inleder med att Per pratar lite sen så spelade de 2 lugna låtar som Danne lyssnade mkt på och det var också då de första tårarna kom , jag kunde inte hålla tillbaka dom så Helena var så gullig och räckte mig en snusnäsduk,tack gumman :)

Efter låtarna har spelats berättar Per lite minnen om Daniel sen så läser han också upp en dikt han hade skrivit . De spelade också Tears in heaven och jag tror inte ett enda öga var torrt då.


Böckerna som fanns på borden var böcker man fick skriva i tex en tanke om allt som har hänt, en hälsning till daniel eller bara ett minne sen så skulle hans mamma få en bok och hans pappa den andra.


Längst fram där Per stod så fanns det ett ännu ett bord med bilder på Daniel.


Denna kväll var riktigt fin och jag fick många skratt efter man har pratat med andra om minnen men jag fick också många tårar över att det är bara minnen som finns kvar , Han är borta för alltid.


 

Av wifeey - 5 mars 2010 18:00

Tills fackeltåget mot din minnesstund startar. Ohh det känns som det kommer bli en bra kväll med skratt och gråt.

Daniel det är DIN kväll och vi ska göra det bästa av den.


Såg nyss tatueringen din polare Robert har gjort , gud så snygg . Du var verkligen älskad Daniel det är inge snack om saken . Visst tyckte du också att den var snygg?


 


Visst var den fin??

Av wifeey - 5 mars 2010 16:21

Dagens middag blir våfflor med grädde och sylt visst blir ni sugna??


Måste skynda på lite nu så jag hinner fixa till mig och packa ner allt som ska med till Minnesstunden.


Daniel ikväll tänder vi facklor och ljus i din ära, ikväll är kvällen din

Rest In Peace


Hoppas att du är med oss ikväll och ser hur stort intryck du gjorde på alla

Av wifeey - 5 mars 2010 15:15

Idag har jag och Milian legat i sängen halva dagen.Mammas fina prins har åkt på vattkopper så han sover än massa och kliar sig hur mkt som helst, men snackade nyss med Vårdcentralen och de skrev ut ett recept till oss som skulle dämpa kliadet .

Stackars Milian jag minns själv hur mkt det kliade och att man ABSOLUT inte får klia och det vet Milian om också att han inte får göra så han tar sin tshirt och drar den upp och ner och slår på sin mage , haha skitsött.


Nu ska jag snart börja förbereda middagen för sen lite senare ska jag och Ulli promenera iväg till Daniels minnesstund.


Har ni några bra tips när det gäller vattkopper??

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards