Wifeey

Alla inlägg under mars 2010

Av wifeey - 15 mars 2010 12:22

Hittade en blogg här där en tjej gör superfina och billiga smycken .

Så fort jag får pengar ska jag beställa ifrån henne


kolla in hennes blogg här för jag lovar er ni kommer också bli sugna

Av wifeey - 15 mars 2010 12:11

Var nyss inne på Skopunktens sida och hittat en massa skor jag vill ha.

Här nere ser ni några jag skulle vilja ha


 

Av wifeey - 15 mars 2010 11:32

Har legat och bläddrat mellan kanalerna , men det finns verkligen inget och se , men nu äntligen så fanns det nåt att se TOP MODEL

Så nu ska jag se det sen så tror jag att jag ska se Timbuktus dokumentär Spelberoende

Av wifeey - 15 mars 2010 10:37

3 veckor har gått sen du lämnade oss. Du ska veta hur mkt du är saknad.

Allt känns fortfarande så overkligt.


Gick förbi din gamla lägenhet på Skiftes och det fick mig att le , le till alla tokiga minnen man har med dig ifrån den lägenheten, alla häng på din baksida på sommaren osv .


Det är allt man har kvar med dig minnen.


Hoppas att hon aldrig mer få komma ut och se dagsljuset fast egentligen spelar det ingen roll vilket straff hon får för inge straff i världen kommer bli rättvist emot det hon gjorde mot dig


Kommer aldrig förstå hur hon kunde välja dig Daniel som sitt offer



Vila i frid Daniel vi ses   


 

Av wifeey - 15 mars 2010 10:10

Då jag spenderar min tid i sängen och nu har läst igenom alla bloggar jag följer så behöver jag nya och intressanta bloggar att läsa. Så lämna en kommentar om du har en blogg så ska jag kika på den , vem vet kanske jag blir en trogen läsare

Av wifeey - 15 mars 2010 08:28

Gäääsp, Godmorgon

Herregud vad jag vaknade tidigt idag, halv 7 stod klockan på mobilen då jag kollade.

Milian och Andreas sover än men ska snart väcka Andreas för han ska iväg på en massa möten och grejer idag.


Vädret är helt underbart idag, det är massa   blir supersugen att ut och promenera med Nataz och Milian , men det kan jag ju inte  för jag har ju vinterkräksjukan   


Nu ska jag fortsätta ligga i sängen och tycka synd om mig för jag missar detta finna väder IGEN


Har ni sol hos er idag??


Av wifeey - 14 mars 2010 17:10

Nu ska jag se Desperata husfruar  missade i tisdags då jag umgicks med Ulli


 

Av wifeey - 14 mars 2010 16:41

Fan vad jag är less på att nästan jämnt vara sjuk. Nu har jag och Milian åkt på vinterkräksjukan ,inge skoj alls !

Ska snart skicka iväg älskling så vi får blåbärssoppa.


Finns det fler bra grejer man ska äta/dricka då man kräks och har diarée??

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards