Wifeey

Alla inlägg under mars 2010

Av wifeey - 27 mars 2010 20:38

Nu har Earth hour börjat och jag sitter just nu i sovrummet i ett mörkt rum och det är tur man har en laptop .


har ni släckt ner ??


 

Av wifeey - 27 mars 2010 19:54

  2 långärmade tröjor, 2 långa linnen och en rosa lång tunn tröja och Allt från Bikbok och sen en randig tröja ifrån Gina tricot. Allt gick på sammanlagt 311 kr , bra kap:)


Sen mamma och pappa handlade åt Milian en del nya grejer för bra priser


  2 pyjamaser från Barnenshus , 4 t-shirts från Ica Maxi och 3 bodys ifrån Barnens hus

Av wifeey - 27 mars 2010 14:52

Oh älskar rea   hittade en massa skoj och köpa så jag ska  fota snart och lägga så ni får se allt snyggt jag har hittat

Av wifeey - 27 mars 2010 11:25

Mamma och pappa ringde nu och sa att jag skulle börja göra mig ordning för det skulle komma om 20 minuter , wiiihooo shopping :D

Jag har lagt kameran på laddning så jag sen kan fota allt snyggt jag har köpt.


Ohh är helt ivrig älskar att få nya kläder och göra av med allt gammalt ska också se om jag kan få lite accociarer typ lite armband osv H&M har ju supersmart och har i 3 storlekar alla armband och det är perfekt för mig som har så smala handleder och kan knappt ha några armband , men nu tack vara Hennes så kan jag det :D


Nu sitter jag här i en varm jacka så jag ska nog gå ner till hallen och ta på mig skorna för när som helst kommer dom.


Glöm inte bort att rösta på min bikini , tävlingen hittar ni längre ner och sen frågestunden om min Adhd för hittils så har jag bara fått in 2 frågor om den och i vanliga fall så är det fler som frågar om den då jag inte har frågestund så var nu inte blyga jag bits inte , hehe

Av wifeey - 27 mars 2010 08:48

Godmorgon sötnosar

I detta hus vaknade vi redan klockan kvart över 8 . Jag saknar verkligen dom där sovmorgonerna Milan gav min men sen han började med dagis så somnar han tidigare och det är ju rätt skönt och då automatiskt vaknar han ju tidigare på morgonen.

Just nu sitter han vid bordet och äter gröt och jag väntar på att mitt tevatten ska bli klart så jag också kan få i mig någon frukost.


Idag på schemat så står det att jag ska iväg antingen med mamma eller pappa eller båda två in till stan och få handla nya kläder, me like. Milian ska få stanna hemma med Andreas så de får lite ensamtid ,de ses ju knappt längre för Andreas far tidigt på morgonen och då han kommer äter han middag sen så är han så trött att han lägga sig i sängen, ser tv och somnar , men det blir bättre snart så fort han kommer in i det hela för jag saknar också Andreas, men det är ändå rätt bra att jag gör det för det bevisar att min kärlek till honom är lika stark som snart 4 år sedan.


Nu är mitt vatten klar så nu ska jag göra Milian sällskap för min mage börjar kurra


Hörs igen

Av wifeey - 26 mars 2010 18:03

En granne kom förbi idag och berättade att han som är i dörrarna på nätterna hade besökt hon i natt så idag var så förbannad så hon ringde polisen och så fort vi hör nåt ska vi rina 112 så han får åka fast någon gång för det är lite obehagligt att han ska hålla på och försöka ta sig in.


Sen så ska vi fixa ett möte med hela kvarteret och se om det fler som har råkat ut för honom för just nu så vet vi bara om oss, grannen brevid oss och grannen i nästa hus och sen en annan granne , men jag tror det är fler och ju fler som ringer polisen ju oftare kör dom här och det känns ju tryggare för tänk om man skulle glömma låsa dörren , läskigt!

Av wifeey - 26 mars 2010 13:03

Nu drar jag och Milian in till stan för att fika med Elin och Challe får se om det kanske blir någon shopping också ;)


Jalla bye...shooooooooooooooooooooooo

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards