Wifeey

Alla inlägg under april 2010

Av wifeey - 9 april 2010 11:00

Idag blir det inte så mycket färg då jag ska iväg på begravning.


 

Kavaj: Vero Moda

Klänning : Cubus

Tights: Gina

Av wifeey - 9 april 2010 09:33

Nu ska jag käka frukost , duscha och klä mig. Ska ta en outfit bild också


Blogg you later

Av wifeey - 9 april 2010 06:59

Min


  Den avslutas på Söndagkväll!!

Av wifeey - 9 april 2010 06:18

Jag kunde inte somna om så jag kollade runt på nätet istället och hittade dom här underbara hörlurarna. GE MIG!


 

Av wifeey - 9 april 2010 05:48

Godmorgon

Natten har varit riktigt jobbig , men denna gång är det inte på grund av Milian utan begravningen har spökat. Har vaknat flera gånger inatt och vridit och vänt mig.

Och när vanliga fall Andreas väckare ringer så brukar jag somna om , men nu kan jag inte på grund av alla tankar som snurrar runt i skallen.


Usch vad jag gruvar mig inför denna dag , men ändå känns det skönt för nu får man verkligen säga hejdå till honom.


Jag ska nu försöka fåsömn i några minuter till , hoppas att jag kan få det för jag är riktigt trött och vill inte precis sitta och gäspa på begravningen.

Av wifeey - 8 april 2010 23:12

Jag skulle behöva hjälp med en ny header, finns det någon som kan hjälpa mig med det ??

Av wifeey - 8 april 2010 22:51

Milian kramar mitt ben samtidigt som han kollar på sin pappa


 

Av wifeey - 8 april 2010 22:16

Nu ska jag gå och sova så man är pigg och fräsch imorn inför begravningen.

Usch det känns så fruktansvärt jobbigt, jag börjar bara gråta då jag tänker på det.

Hoppas att vi får svar varför hon gjorde så här, kan inte rättegången bara vara någon gång.


Vi ses imorn vännen:(

 

Jag saknar dig , kom tillbaka till oss

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards