Wifeey

Alla inlägg den 6 april 2010

Av wifeey - 6 april 2010 23:57

Milian sover iaf än och det är ju superbra och jag hoppas verkligen att han sover hela natten i sitt rum gud så skönt det skulle vara .

Imorn ska jag städa , tvätta och sen så ska Emma komma hit och färga mitt hår samt hjälpa mig och möblera om i vardagsrummet sen så ska jag prata med mamma och pappa om pengar till att fixa vardagsrummet för jag är så spyless på den där guloranga tapeten som vi har där och sen så på en del ställen är den på väg och lossna , icke bra.


Snart kommer nog John blund på besök så jag ska nu ta och fixa mig för natten och invänta honom.

Men vi hörs imorn , hoppas att ni får sova så gott

Av wifeey - 6 april 2010 23:45

 


   

Av wifeey - 6 april 2010 23:05

Syster satt och skickade över gamla bilder och bland annat skickade hon denna bild.

Bilden föreställer min första egna hund , Fari som jag fick lov att avliva :(


  Hemma hos mitt ex

Av wifeey - 6 april 2010 22:31

Var nyss och kollade till Milian och han sover fortfarande. Fast en sak undrar jag varför ska de ha huvudkudde då de ändå inte ligger på den , hehe


 

Av wifeey - 6 april 2010 21:38

Av wifeey - 6 april 2010 21:10

Nu sover Milian i sin säng i sitt rum och jag ber er alla att hålla tummarna att han sover där hela natten.

Av wifeey - 6 april 2010 20:59


Gissa vilken svensk rappare som är med i låten??

Av wifeey - 6 april 2010 20:35

Har hittat lite grejer till Milians rum som jag vill ha. OHH kan jag inte få fara till Ikea och shoppa.


Men jag är lite fundersam för pallarna jag har hittat ser ut som limegröna , men det står att dom är gula så kan ni hjälpa mig och avgöra är dom gula eller är dom limegröna?



 

  Det här bordet tycker jag är riktigt snyggt , men jag vet inte om det är tjejigt eller om man kan ha det i Milians rum


annars har jag det här bordet som reserv

      

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards