Wifeey

Alla inlägg den 15 april 2010

Av wifeey - 15 april 2010 21:02

Förstår fortfarande inte att du är borta och jag undrar om jag någonsin kommer göra det.


Tina och Låvvan har nu gjort en minneslund för dig så alla de som bor i Sthlm och neråt har någonstans att gå då de inte har tillgång till din grav.


Var förbi din grav igår igen och då hade nästan alla blommor vissnat och alla ljus släkta, önskade att de alltid kunde få vara tända och att blommorna var levande.


Sov så gott vännen , hoppas att du har det bra där du är  


 

Av wifeey - 15 april 2010 20:45

Jag har så ont i halsen att jag knappt kan svälja. OHH jag vill inte bli sjuk , har inte tid med det . Snälla rara hals sluta göra ont .

 

Av wifeey - 15 april 2010 19:35

Milian sover redan och när jag skulle kolla till honom sov han så här.

  Jag förstår inte hur han sover ibland för täcket åker alltid ur påslakandet

Av wifeey - 15 april 2010 16:58

Milian började igår att snurra . Så hela dagen igår så snurrade han och ramlade och skrattade och sen upp igen och snurra , haha skitsött och idag så jag bara skulle filma för skoj skull så fångade jag det fast det blev bara en snurr ska se om jag kan få fler snurrar sen .


Av wifeey - 15 april 2010 16:49

Jag hittade tillslut min sladd eller Andreas gjorde det så nu kunde jag lägga in bilderna från igår och idag :)


         

Av wifeey - 15 april 2010 16:38

Jag vill ha en sån här jacka. Milian fick en sån då han fyllde ett och redan då hoppades jag att det skulle komma i min storlek. Och nu när jag kollade på Gina Tricots hemsida så fanns dom där och inte alls dyra heller!


Måste verkligen köpa en sån jacka


   

Av wifeey - 15 april 2010 16:30

Gaaah jag hittar inte min sladd till kameran så jag kan lägga in bilderna.

Jag får snart panik för jag inte hittar den:(


Bloggen blir så tråkig utan bilder så jag måste verkligen hitta den

Av wifeey - 15 april 2010 10:13

Vi ställde in BVC. Mamma ringde och då sa hon att om Milian fortfarande är förkyld så får han inte ta vaccinet. Så vi ringde dit och avbokade och vi skulle höra av oss då Milian har friskat till.


Idag runt 12 tiden kommer mamma hit och ska hjälpa mig lite och tvätta sängkläder och handdukar och lite annat i den stora tvättstugan. Sen så ska hon hjälpa mig att märka alla Milians kläder för nu när han har börjat dagis mpåste det finnas namn på allt så de inte blandar ihopmed andra.


Milian sitter nu i sängen så snällt och ser på barnkanalen just nu så visar dom En liten prinsessa.


Nu ska jag ta och plocka undan lite samt sortera tvätten.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards