Wifeey

Alla inlägg den 11 april 2010

Av wifeey - 11 april 2010 21:24

Jag valde att svara lite annorlunda. Jag bad Andreas ställa frågorna och filma medans jag gav svaren till er. Jag hoppas att ni blir nöjda över svaren och kommentera gärna vad ni tyckte om att jag svarade så här istället för att skriva . För om ni gillar det så kommer jag fortsätta göra så.



Första delen

Del 2


Haha oj sa fel min blir blir 39 inte 49

Av wifeey - 11 april 2010 18:25

  Just efter vi har fått blivit sminkade


  2 heta babes ;)


 

Min Första Outfit


 

Lises Första Outfit

Av wifeey - 11 april 2010 18:07

Hej alla nu är man hemma och trött.

Allt har gått superbra och jag har ont i axlar och rygg, det är inte lätt att vara modell.


Men iaf då då jag och Lise kom dit så kommer det fram en tjej och frågar om vi var sällskap och isf i vilket namn och sen frågade de om det bara var vi , men det var vi inte utan Andreas och Jörgen väntade vi på. Så hon bad oss sitta ner och vänta .

När A och J kom så kom tjejen fram igen och berättade lite om dagen sen så fick vi Checka in efter vi hade gjort det tog vi chips, salta pinnar och kolsyrat vatten (eller de andra tog kaffe) och gick och satte oss. Efter ett tag ropas mitt namn upp och jag får följa med en tjej till sminket . Herregud så snyggt det blev , hon var riktigt snabb på att sminka och det såg bra ut sen så plockade hon också mina ögonbryn och jag som har noll smärtgräns kände de knappt så hon var riktigt ruktig på det där-

Efter sminket fick jag fixa håret och medans jag sminkade mig så hade Lise hunnit komma också så vi fixade håret tillsammans.

När det var klart så satt Andreas och Jörgen och blev sminkade så jag och Lise passade på att springa till toan och ta lite foton , FÖR FYFAN SÅ SNYGGA VI VAR efter sminket och håret. Har aldrig känns mig så snygg som idag.

När vi hade fotat en del så gick vi oss och satte oss igen och fick fylla i ett blad där vi rekommenderar vänner som ska få samma chans , haha jag rekomenderade 16 st då man bara behövde rekomendera 8 haha , men det fanns så många jag vet skulle tycka en sån här grej skulle vara kul.

Efter ha suttit ett tag så ropar det upp mitt och Lises namn och vi får gå in i ett rum . Där möter vi en tjej som är våran fotograf som berättar lite innan fotograferingen. Bland annat att de första bilderna som tas  är en bild där vi står , den andra är mer glamour  och sista är portträtt.

Ohh så passande då för jag hade ju 3 olika stilar så första var hiphop, andra var sommar och trdje bara linne och leggings.

Då de inte fanns någon spegel i omklädningsrummet så fick jag och Lise fota oss för att se hur det såg ut.

När vi hade fotat alla bilder så kommer det en supersöt Göteborgstjej som säger att vi ska gå till ett hotellet och få se våra bilder (bilderna tåg på Aurum konferens).


Nu ska jag sätta mig ner och läsa igenom alla frågor som är inskikade till frågestunden och svara så snart får ni era svar:)

Av wifeey - 11 april 2010 11:02

Nu har jag packat allt som ska medtill fotograferingen och nu fattas det bara att packa de grejer Milian ska ha med till Jeanette.


Nu ska jag skynda mig ut på en långis med hunden sen drar jag och blir fotad.

Hoppas att ni får en bra dag

Av wifeey - 11 april 2010 09:29


Jag: Milian ska vi byta blöja?


Milian: Jooo


Jag : Kom d'å så går vi


Milian : Nej


Jag: Men du ville ju byta blöja


Milian: Joo


Jag: kom då


Milian: Nej


Snacka om att inte veta vad han vill , men det slutade med att vi bytte blöja haha


Av wifeey - 11 april 2010 09:05

hej hej här har vi varit vakna sen halv 8 och jag är fortfarande seg i huvudet.

Idag på schemat står det fotografering så jag ska snart hoppa in i en dusch och börja packa ner det som ska med, man skulle ha med sig minst 3 ombyten och helst i olika stilar och destilar jag har valt är en typsik hiphopstyle . ni vet baggy, sneakers , hörlurar osv . Sen den andra är somrig , en klänning och högklackat. Sen sist så är det leggings , ett långt linne och skor har jag inte valt än , men jag har en del att välja på så det ska nog inte vara några problem.


Då jag kommer vara på den här fotograferingen så kommer det inte bli så mkt bloggande idag , men för att gottgöra det så tar jag med mig kameran och fotar bakom kulisserna ;)

Sen jag tar med mig datorn ifall det skulle finnas så man kan ha trådlöst.


Nu ska jag skynda på här och röja lite då det aldrig blev nåt igår .

Sen så lyssnar jag och Milian på så bra röjmusik , Ebba Grön.

800 grader, du kan lita på mig , du kan lita på   


Hoppas att ni alla får en toppen dag med massa sol , för det har vi :) så hörs vi sen då jag är hemma igen för då har jag garanterat en massa att skriva om.

Av wifeey - 11 april 2010 00:57

Nu ska jag sova så man är pigg imorn inför fotograferingen


Godnatt alla nya läsare och gammla så klart :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards