Wifeey

Alla inlägg den 2 april 2010

Av wifeey - 2 april 2010 22:51

Då jag har många läsare så skulle det vara kul om ni kunde lämna en kommentar om vilka ni är, var ni bor och om det är första gången du läser min blogg eller om du följer den.


Skulle vara superkul om ni kunde göra det så man får veta lite mer om er.

Av wifeey - 2 april 2010 21:51

Milian sover nu i sin säng som jag renbäddade tidigare idag . Så nu inatt kommer han sova extra gott.


 

Av wifeey - 2 april 2010 21:40

Den här låten har jag i skallen och haft det hela dagen. Fruktavsärt bra och sen att han som sjunger den är så fruktansvärt het gör ju inte saken sämre hehe


Av wifeey - 2 april 2010 21:27

Sitter just nu och dricker ett iskallt stort glas juice och bläddrar mellan kanalerna.

Nu när Let´s dance är slut så finns det inget att se på.

Andreas ser Harry Potter , men jag är inte så förtjust i honom (sorry Emma B).


Funderar på om man kanske skulle sätta sig i Photoshop och leka ihop en header .

Jag håller just nu på att lära mig Ps och det är inte enkelt , men snart så borde jag förstå lite mer.


Vad hittar ni på ikväll då??


 

Av wifeey - 2 april 2010 19:35

           


     


     


     

Av wifeey - 2 april 2010 19:25

Gud vilket härligt väder det var och nu har man invigt den nya vagnen också .

Gud så underbar den är och köra och så lätt man kan svänga med bara en hand inte som den förra som var supertrög i svängarna.


Tyvärr så blev inte våran picknik så som vi ville ha det på grund av att det inte hade smält tillräckligt, men vi hade det mysigt ändå.

Först gick vi till travet och tittade på hästarna och Milian skulle få klappa , men han blev livrädd då hästen kom nära med sin mule så det blev att jag fick klappa istället och det tyckte han var jättekul , han skrattade riktigt gott åt då mamma klappade hästen.


Sen så gick vi vidare och letade efter en bänk eller myigt ställe vi kunde sitta på , men ingenstans hittade vi så det slutade med att vi hittade en bänk i solen utan för några lägenheter , hehe så vi satte oss där och fikade och njöt i solen.


När vi kom hem så gick jag och Milian till hundrastgården för att möta Ulli och Znett och deras hundar , men efter en stund började Milian frysa så mkt att han skakade så jag skyndade mig hem (tur vi bor i närheten) och fixade ett varmt bad åt honom så han fick värmas upp . Efter han hade fått bada så fick han på sig pyjamasen så han fick upp värmen .


Nu ligger han i sin säng och är på väg och somna och jag ska snart ta och torka golven i köket väntar bara på att sega Andreas ska dammsuga där först.


Bilder kommer i nästa inlägg

Av wifeey - 2 april 2010 14:01

Nu ska jag passa på och skynda och klä mig och fixa medans Milian sover.

För vi ska sen då Milian har vaknat på familjepicknik.


Ska ta massa bilder sen så ni får se hur mysigt vi har haft det.


Nu måste jag skynda mig  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards