Wifeey

Alla inlägg den 30 april 2010

Av wifeey - 30 april 2010 09:58

Idag är det Fredag och Valborg så vad ska man hitta på?

Hitills så vet vi att vi ska till LP och käka Valborgslunch , men sen mot kvällen så har vi ingen anning. Det snöar ute idag så jag tror knappast det blir någon eld om det inte slutar sen mot kvällen.


Valborg är också en jobbig dag för mig då det var den dagen för några år sedan jag blev nerdrogad på krogen. Jag är så glad att det var den krogen som min bror jobbade som kock på och att personalen hade numret till mina föräldrar så de ringde dit medans vakten tog mig in i köket och försökte få kontakt med mig.

Mamma kom och hämtade mig. Jag vet inte vilken drog det var mer än att det var en släkting till Benzo.


Så var försiktiga ikväll så ni slipper råka ut för detta.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards