Wifeey

Alla inlägg den 4 april 2010

Av wifeey - 4 april 2010 19:33

Nu ska jag ta på mig jacka och skor och sen invänta Emma och hennes hundar.

Jag får sällskap idag på kvällisen .


Vi hörs sen

Av wifeey - 4 april 2010 18:11

Hej sötnosar!


Jag och Milian kom nyss innanför dörren efter har varit och hälsat på syster och Nicke.

Det är så underbart väder och jag kände för att ut och gå så vi promenerade dit (tar ca 40 min) så det var en perfekt promenad.


När vi kom dit så var båda rätt slitna efter gårdagens bravader , men så går det då man dricker alkohol ;)


Vi fick iaf chokladpudding fast jag fick knappt något då Milian skulle äta ur min hela tiden.

Sen så gjorde Milian världens bajskalas och duktig som jag är så hade jag både glömt blöjor och våtservetter så jag fick ringa pappa som blev min räddning och under tiden vi väntade på honom så fick Milian duscha och springa runt i lägenheten i bara t-shirt.


När man väl hade bytt på honom och han hade fått en ren blöja så gjorde han bus på toaletten , han fick tag i toarengöringen och hällde ut den över hela sig själv och systers golv . Så det var bara att byta byxor (som tur var hade jag med mig det iaf)


Sen så efter det så kollade jag i Nickes garderob efter baggys som jag kunde låna till fotograferingen som sker i helgen som kommer . Jag prövade på lite och till slut hittade jag ett par som passades och jag trvides i .


Syster och Nicke skulle till hans föräldrar och hämta Nelly och äta middag så jag och Milian promenerade hemåt .


Det kändes riktigt tråkigt att komma hem för det är så fint väder att man vill bara vara ute hela tiden , men efter middagen så blir det att ta hunden på kvällis och då får jag hoppas att det är lika underbart väder än.


Vad har ni gjort idag då?


Av wifeey - 4 april 2010 11:39

Godmorgon

Här har man varit uppe sen halv 8.


Jag och Milian har haft en riktig mysstund , vi har sjungit, läst bäcker, busat och lekt.

Nu ligger min lilla busunge och sover medans jag sitter och äter glass med strössel på.


Idag så hade jag tänkt ta tag i balkongen för den är kaos och nu när vi börjar få sånt härligt vår väder så vill man kunna sitta där ute.

Ska också sen någon dag i veckan och köpa blommor och plantera så man får lite fint där ute.


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards