Wifeey

Alla inlägg den 13 april 2010

Av wifeey - 13 april 2010 08:48

 

Har ni alla sovot gott? Själv har man sovit sådär. Milian har vaknat flera gånger inatt för han har så ont och är så täppt i näsan.

Stackars min prins är så förkyld och har feber samt att han har så ont efter igår.


Ja, just det haha när jag vaknade idag så kände jag att det var nåt som klämde till bakom örat och när jag känner efter så är det mina solglasögon , hahahah jag hade helt glömt bort att dom satt på mitt huvud så jag hade sovit med dom på skallen inatt utan att känna av det och som tur var så var dom hela.


Jag ska nu klä mig sen ut med Nataz efter det ska jag iväg på lite ärenden .

Och medans jag gör det så ska min sjuka prins vara hemma med sin pappa som inte heller mår så bra.


Vad händer hos er idag då?


 

Bloggish latish , peace out  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards