Wifeey

Alla inlägg den 22 april 2010

Av wifeey - 22 april 2010 15:34

HAHA Milian har lärt sig ett nytt ord "Bats" och det betyder bajs. så nu går han runt och säger "bats" hela tiden. Jag frågade Andreas hur Milians bajs var (för han har haft det jobbigt med sin mage) och då började Milian med "Bats" och fastnade för det.


Jag också nu lyckas fånga det film , men det var inte lätt för varje gång jag skulle filma slutade han säga det sen när jag tog bort kameran började han säga det igen , men jag fick några sekunder iaf :P



Av wifeey - 22 april 2010 09:23

Shit så snygga kläder de har.Jag önskade att jag hade pengar så jag kunde shoppa där, men just nu ligger vi back rätt mycket tack vare skatteskiten:(


Vill ha dom här , hur snygga är dom inte ,GE MIG


     

Av wifeey - 22 april 2010 08:50

Godmorgon sötnosar


Idag vaknade Milian halv 7 alltså innan väckarklockan som stod på kvart över 7 ,ohh det kändes riktigt jobbigt att kliva upp då , men vad gör man inte för sina barn.  Så jag klev upp, fixade en flaska och gav honom den och han la sig ner igen i sin säng och åt den och kunde vila en stund till tills väckan ringde och det var dags att kliva upp och göra sig ordning för dagis.

Så nu är Andreas och lämnar Milian på dagis medans jag ligger i sängen och ser Vakna med the voice , lätt det bästa morgonprogrammet.


Ser du vakna med the voice?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards