Wifeey

Alla inlägg den 3 april 2010

Av wifeey - 3 april 2010 23:30

De hade en mysdress för barn på Coop för endast 99 kr idag ,vanliga fall kostade dressen 249kr.

Så jag köpte en grå , men det fanns i andra färger också , men jag tyckte grå var snyggast.


 


Nu ska jag krypa under täcket och dregla kudde , men vi hörs imorn

Godnatt på er   

Av wifeey - 3 april 2010 23:15


 



 


 


 

Av wifeey - 3 april 2010 22:52

Då det blev mkt sötsaker idag på Leos så valde påskaharen att stoppa i en liten chipspåse och leksaker i ägget istället


 


 

    

Av wifeey - 3 april 2010 22:29

Usch det är  bara en massa skit på tvn .Andreas ligger här bredvid mig och bläddrar mellan olika kanaler , jag tror han också tycker det är mkt skit ikväll.


Min älskade prins ligger redan i sin säng och sover. Han vaknade tidigare och var supergrinig och kändes varm så jag kollade febern och han hade lite, det är hans tänder som spökar. Han har ju fått alla där fram så nu är det dom längst in och sidan som är kvar och det är längst in han börjar få nu.
Jag och Andreas har också idag suttit och skrivit i Milians bok bland annat skrev vi om dopet och lite om hans utveckling.
Nu ska jag nörda Facebook , men återkommer om en stund då jag har så trååkigt

Av wifeey - 3 april 2010 21:54

 

 

 

      

 



 


 

 

  

   

Av wifeey - 3 april 2010 21:38

    Vart är Milian

  Där är Milian

Av wifeey - 3 april 2010 20:25

Vi haft en riktig bra dag på Leos. Milian ligger nu i sin säng och ska sova medans Andreas ser tv och jag sitter här.

Ska snart ta och lägga in bilder från dagens bravader , men innan dess blir det ut och gå med hunden.


Hur har eran dag varit ??

Av wifeey - 3 april 2010 10:16

I torsdags fick man skicka gratis mms via halebop. Så jag fotade Milian utklädd till påskkärring och skickade till alla jag kände.

Jag höll också på att skicka till Daniel , men kom på mig själv.

Det är så jobbigt att man inte bara kan skriva till honom tex på helgon, facebook och sms och kolla hur han mår. Jag går in på hans sidor varje dag i hopp om att han ska ha varit inloggad , ett tecken på att han lever , men det finns inga . Det enda man ser är att folk saknar honom och hälsar "vila i frid"

Hur lång tid ska det ta egentligen tills jag inser att han aldrig mer kommer tillbaka.

Att hon verkligen tog Daniels liv .

När ska jag få svar på varför hon gjorde som hon gjorde, varför just honom?


Jag har kontakt med en tjej som pratade med Daniel denna natt han försvann från oss för evigt och det känns skönt att prata med henne . Hon var den sista som pratade Daniel och hans sista ord till henne var "Jag tänker på dig".


Din psykopat varför tog du Daniel ifrån oss, hur kan du såra oss på det här sättet .

Jag hoppas att du får lida hela livet din jävla H**A!!  


Daniel , kom tillbaka till oss


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards