Wifeey

Alla inlägg den 23 april 2010

Av wifeey - 23 april 2010 09:37

BLIR SÅ FÖRBANNAD hur kan folk sitta och tycka synd om sig själv på grund av att de har Adhd?!?

Jag kan aldrig skaffa barn för jag har adhd och soc kommer ta det Men för i helvete om du tillåter soc ta ditt barn ska du inte skaffa barn. JAG  har adhd och har en soc och jag har kvar mitt barn , jag har stöd omkring mig bland annat familjegården och de tycker att de är rätt onödigt att dom är hos oss , men jag vill ha dom för det är min trygghet som förstagångs mamma jag har dom inte hos mig för jag inte kan sköta mitt barn utan för att jag vill kunna fråga någon om olika situationer , en trygghet för mig!

'SLUTA SKYLLA IFRÅN ER PÅ ERAN DIAGNOS FÖR MAN KAN OM MAN VILL



Av wifeey - 23 april 2010 09:24

Vad skumt det kändes att skriva Fredag har verkligen veckan gått så fort.


Milian är iaf nu på dagis.Ska hämta honom runt halv 12 tiden , han går ju bara 15 timmar i veckan , men vi pratade igår om att kanske höja .


Idag ska jag plocka undan och fixa i lägenheten för nu mår jag mycket bättre det är bara min mensvärk som spökar , men jag har ätit ipren nu så det borde bli bättre snart

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards