Wifeey

Alla inlägg den 7 april 2010

Av wifeey - 7 april 2010 22:56

Nu säger jag.....................


 

Sov så gott och hoppas att ni får drömma underbara drömmar

Av wifeey - 7 april 2010 20:03

 


Tjejer :Om du fick vara kille för en dag vad skulle du göra då?


Killar : Om du fick vara en tjej för en dag vad skulle du göra då?


Mitt svar:Om jag fick vara kille för en dag så skulle jag lätt ragga upp en tjej på krogen bara för att testa hur det känns att ha sex som kille.

Sen självklart stå och pissa och gå utan tröja bara för jag kan.

Av wifeey - 7 april 2010 19:55

Jag är så trött att jag ser dubbelt , men jag kan inte somna än.

Somnar jag nu så vaknar jag mitt i natten så jag sitter här och kämpar för att hålla mig vaken.


Milian har redan somnat , sötnöten somnade i Andreas knä när vi såg tv.

Jag har också nu köpt alvedon så vaknar han i natt så får han det och då kan man ju alltid hoppas att han somnar om och sover hela natten.


Nu ska jag se tv hörs sen om jag lyckas hålla mig vaken

Av wifeey - 7 april 2010 18:33

Dagens middag var Parisare. Gud så länge sen man åt det


 

Av wifeey - 7 april 2010 18:22

         

Av wifeey - 7 april 2010 15:33


'




  Klicka på bilden och regga dig nu och få direkt garanterat 33 nya besökare

Av wifeey - 7 april 2010 14:44

Jag skrev igår att Milian nu dricker själv ur glas och nu har jag lyckas fånga det på bild också



 

 

Av wifeey - 7 april 2010 14:20

Kom nyss innanför dörren. Jag , Emma och Milian har varit på Rusta och kollat på färg och tapeter .

Hittade en superfin tapet som jag funderar på att ha som fondvägg i vardagsrummet.


 

Sen imorn ska vi till Coop bygg och kolla där vad de har för utbud på tapeter .

Oh vad jag längtar tills jag får tapetsera vardagsrummet för nu är det en sån fruktansvärd ful tapet och den är också på väg och lossna .


Nu ska jag lägga mig på Milians andra säng och vila medans han får leka i sitt rum. Andreas kommer inte hem förrän runt halv 5 tiden och jag måste verkligen vila tills dess.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards