Wifeey

Alla inlägg under april 2010

Av wifeey - 10 april 2010 18:41

Hej nu är jag hemma igen. Efter h(där min syster var) så gick jag till Daniels gravplats och tända ett ljus .

Gud så fint det var med massor av blommor och ljus. Hoppas att du har det bra där du är nu gubben. Synd att världens förlorade en speciell person . Du har verkligen berört så många.


Har fotat lite som jag lägger upp sen för nu ska jag fixa middag och sen ut och låta hunden få springa . Han fick bara en kortis då jag kom hem

Av wifeey - 10 april 2010 13:11

Nu ska jag promenera till syster och äta kladdkaka. Ska också fota lite för de blev dåligt med det igår , men ni förstår ju varför.


Vi hörs då jag är hemma igen

Av wifeey - 10 april 2010 10:39

Vill tacka er alla för dom superfina kommentarerna jag fick efter jag har varit på begravningen.

Tack ni är så söta mina läsare och självklart mina vänner.

Av wifeey - 10 april 2010 09:58

Godmorgon

Slocknade rätt tidigt igår på grund av ren utmattning.

Idag känns det lite bättre eller vad det känns just nu vi får se hur dagen visar sig.


Idag på schemat står det STÄDA för nu är det verkligen kaos här hemma , men denna vecka har jag inte känt att jag har haft någon ork på grund av begravningen.

Sen så ska kanske jag och Milian fara till min systers häst det beror på hur lat min syster är idag , hehe.


Nu ska jag kliva upp och börja röja. Tur iaf att Milians rum är städat för då kan han vara där inne medans mamma röjer.


Bloggish latish

Av wifeey - 9 april 2010 21:33

Kom igen glöm inte frågestunden som avslutas på söndag


 

Av wifeey - 9 april 2010 21:13

 

Av wifeey - 9 april 2010 19:50

Har suttit i badkaret i en timma , en timma och bara stirrat . Andreas kom och sa till mig att kliva upp.Jag klev upp ur badkaret och tog handuduken han gav mig och sen brö t jag ihop och grät en massa sen samtidigt som jag grät mådde jag illa och gör det än, det känns som jag kommer kräkas mår så illa .


Jag vill bara stänga in mig i ett rum och bara ligga i sängen lyssna på låtlistan som spelades på minnesstunden och gråtta och gråta och gråta.

Det gör så ont det gör så förbannat ont.

Av wifeey - 9 april 2010 18:15

Nu är man hemma igen. Gud vilken fin begravning lätt den finaste jag har varit på.

Allt känns så tungt , det är så jobbigt att andas det känns som jag har ett tryck vid bröstet.


Hur kan livet vara så här orättvist?

hur kunde detta ske?

Varför just han ? varför?? Kan jag bara få svar varför det här hände?


Det känns iaf skönt nu att få säga farväl sen så kommer han begravas i närheten av mina föräldrar så då kan jag ofta hälsa på hans grav.


           

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards