Wifeey

Alla inlägg under januari 2010

Av wifeey - 22 januari 2010 22:46

Innan jag tar bort bröllopsbloggen så tänkte jag lägga in allt i denna blogg så nu kommer det komma många inlägg på raken.

Av wifeey - 22 januari 2010 19:40

Pyjamasen på och nu leker han i sin lilla borg som han fick i julklapp av oss.

Han ska snart få flaska sen är det godnatt.


Satt just och läste igenom min bröllopsblogg , hehe hade helt glömt bort den och med att jag är så dålig på att uppdatera den så tänkte jag att jag kan lika gärna skriva om bröllopet i denna .

Så från och med nu så kommer jag skriva en massa om mitt bröllop och planeringen inför den stora dagen .

Men det kommer finnas annat att läsa också. Ska försöka göra videoblogg någon dag också då jag har tid. Man får inte så mycket egen tid längre nu när Milian är uppe och går och springer för han är precis ÖVERALLT och det går fruktansvärt snabbt sen har han blivit superbusig och gör en massa han inte får göra och sen då man säger till honom hånler han och fortsätter , skitunge han är alltså. Men jag skulle aldrig i hela världen byta bort honom älskar han så mycket , mer än livet själv.


 

Av wifeey - 22 januari 2010 19:18

Det blev så kort då jag skrev imorse pga internet var så segt att det knappt gick och skriva så nu skriver jag lite längre.


Våran dag började med att vi hade nätverksmöte och det gick hur bra som helst alla var så nöjda och glada och vi sköter allt vi ska göra. Efter mötet körde pappa oss till LP där vi åt lunch . Milian åt våfflor med grädde och sylt oj vad han tyckte det var gott. Medans Andreas och Milian var på LP och väntade på att klockan skulle bli ett ( Andreas skulle ringa kommunen då) så sprang jag över till systers jobb och pratade blommor och dekrationer för bröllopet , tur jag har en syster som jobbar på interflora ;)

Efter det så hade jag sån mensvärk att vi åkte hemåt och jag la mig med kudde och täcke i soffan och sov tills jag blir väckt av att jag får massa dreggel i ansiktet och jag tittar upp och ser Milian och han säger Mamma och ler stort, sötungen min .

Jag älskar verkligen att höra han säga mamma. Igår var han supersöt då kom han och kramade mig och sa Min mamma, jag fick nästan tårar i ögonen då han sa det.


Tiden går så fort och han lär sig nya ord varje dag nu så kan han säga


Mamma och pappa ordentligt , Vad äre de?, Emma,Bäbä,Vov,Hej, Nej , Ja, Tack tack,Mer

Han är bara 11 månader och kan redan så många ord det är helt galet , men han snackar ju hela tiden så det är inte så konstigt.


Snart börjar Let´s Dance så innan det ska jag sätta på pyjamas på busungen


återkommer sen

Av wifeey - 22 januari 2010 18:15

Han påminnner så mycket om Milian i personligheten


Av wifeey - 22 januari 2010 08:38

Godmorgon

Allt bra med er idag ?

Nu här på morgonen har man hunnit ringa 2 samtal för att om planera lite.


Ska nu fixa till mig sen fara på Nätverksträffen vi hörs  sen






Av wifeey - 20 januari 2010 18:12

Är helt slut i mina ben. Först var jag på mammagruppen en stund sen var jag och fikade och vandrade runt med Emma på stan. Vi planerade lite till bröllopet och sen bara drägglade över allt fint som finns för ingen av oss hade cash.


Vi har nu iaf bestämt hur tärnklänningarna ska se ut nu , Ulli kommer vara så söt i rosa ;)

Av wifeey - 20 januari 2010 10:55

Jag har nyss ätit frukost/lunch och Milian har ätit lunch.

Han fick potatisbullar idag . Ska snart ta och fräscha upp mig och sen bege mig in till stan och mammagruppen för det ser inte ut som det blir nåt med Leos lekland i alla fall inte just men de har ju öppet till 7 så man hinner senare.

Ska också se sen om Emma S kanske vill ses i stan en stund , men vi får se vad som händer .


Jag ska nu byta blöja på lilla "skitungen" sen blir det att fräscha till mig själv.


Ja just det , det som jag var så nervös över gick hur bra som helst och jag känner mig supernöjd med mötet .


På återseende




Av wifeey - 19 januari 2010 20:35

Så nu har man varit och storhandlat med mamma så nu är kyl och frys fulla igen:)

Vi var också och kollade på en munkorg till Nataz som han måste ha då vi ska åka tåg då han är hanilsken , stackarn han kommer se ut som han är världens farligaste hund med den , men för andra hundarnas trygghet så ska vi köpa en sån och det är ett MÅSTE på tåget också om de inte kommer överns med alla hundar.


Sen imorn blir det Leos lekland med Emma S som är i Skellefteå några dagar :)


Nu ska jag fixa så man kan se film på tvn från datorn , köpte såna sladdar idag sen så då Milian har pajat våran fjörrkontroll till sovrummet så köpte jag en ny idag , en universal för endast 29 kr mkt bra pris

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards