Wifeey

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av wifeey - 12 januari 2010 23:00

John Blund ropar på mig så det är bäst att jag skyndar mig .

Vi hörs imorn. Ha en bra fortsatt ikväll och .......


 

Av wifeey - 12 januari 2010 22:06

Jag har en helt underbar present hemma hos Angie som jag får då jag kommer ner till Sthlm.

Tack supersöta gumman   


Presenten är Bevismaterial vol 1en dvd som handlar om hiphop and me like it .





Av wifeey - 12 januari 2010 21:57

 

Av wifeey - 12 januari 2010 19:16

Jag satt tidigare idag och funderar på om man ska dra till Leos lekland imorn.

Har inget bättre för mig ändå och Milian ÄLSKAR verkligen att vara där så jag tror att vi går dit en stund så han får springa av sig lite.

Ibland önskade att jag fanns en sån lekplats för hundar också speciellt då det var så kallt som det var , gud så perfekt.


Nu ska jag äta middag . Det blir en sen middag idag med bacon , champinjonsås och röst, gott gotti gottot.


Vad har ni hitta på idag ?


 

Av wifeey - 12 januari 2010 15:30

 

Av wifeey - 12 januari 2010 13:53

  Idag är jag mysklädd.

Svarta Intersportmjukisar

Blå Intersport tröja med krage och dragkedja

Av wifeey - 12 januari 2010 13:32

Jag älskar verkligen en julklapp jag fick alltså jag fick fler , men

det var en speciell julklapp som jag har velat ha så länge och som jag

fick av min underbara älskling och det var Hundcoach boken.


Jag och Nataz tränar minst 2 ggr per dag och han är nu en annan hund.

till och med min arbetsterapuet såg skillnad. 


Nu sist jag och Nataz var ute så tränade vi ledarskap , men det gick så där .

Han gjorde jättebra ifrån sig då vi körde väggen men sen så började han krångla , men jag tror han var rätt trött och då är det svårt att få honom koncentrerad för nu så ligger han nedanför mina fötter och sover och snarkar , så stackarn är helt slut


Nu ska jag lägga mig och läsa lite till medans det är lugnt här hemma , vi hörs sen


 



Av wifeey - 12 januari 2010 07:39

Goodmorning

Har ni sovit gott? Det har iaf jag .

Milian ligger och sover än så jag ska passa på att äta frukost och klä på mig.

Min arbetsterapuet kommer klockan 10.00 idag .Sen så på grund av att jag var så trött igår blev det inget med att fixa nytt leg så det blir idag istället.


Nä nu ska jag skynda på lite innan lillen vaknar.


Ta hand om er under tiden , bye

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards