Wifeey

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av wifeey - 23 januari 2010 22:42

 


  • Lättsaltade Chips och Cocacola   
  • Bärbar dator
  • Underbar sambo som pysslar om en

 


  • Att spy!!!!!
Av wifeey - 23 januari 2010 21:32

Vad är det med folk nuförtiden? varför lovar man en massa och sen inte håller det ?

Hur svårt är det att säga sanningen istället för att hitta på lögner som "han är död" eller något annat dumt. Fattar inte folk att man blir sårad. Som tur var så fick jag reda på sanningen varför han undvek mig , men varför kunde han bara inte sagt det från början för det var precis inge tvång att hjälpa mig.Aja från och med nu ska jag vara 200% säker på människan innan jag låter han/hon hjälpa mig för ju fler som hugger mig i ryggen ju svårare blir det att lita på folk. Den enda man verkligen kan lita på är sig själv!


Av wifeey - 23 januari 2010 18:00

Är just nu på tv och idag så dansar dom hiphop och tango.

Av wifeey - 23 januari 2010 16:48

Då jag vill så gärna ha Emma B som hederstärna så ändrade vi datumet till bröllopet så istället för 5 Juni blir det 10 Juli.

Oh känns så bra att ha henne vid min sida på min stora dag då hon är den som finns längst bort , men endå stöttar mest.


  True friendship

Av wifeey - 23 januari 2010 12:19

Det blir inge Leos idag :( Charlie var i Örviken. Fast jag ska se om jag kan övertala Andreas att gå för Milian älskar verkligen att leka på Leos.

Fast just nu ligger han och sover lunch så vi får se vad som händer då han vaknar.


Själv sitter man och kollar på Simpsons och sen efter det ska jag ut med hunden .

Av wifeey - 23 januari 2010 10:01

Hallå och Godmorgon!


Här har vi nyss vaknat och Milian har hunnit få sin flaska.


Just nu sitter han  med Nataz och pratar och leker.

Han ska strax få ta och bada, han  tog tag i flaskan och skakade så han har välling överallt till och med i håret.


Det som står på våran dag idag är Leos lekland med Emma och Charlie.

Sen efter det får man se vad som händer , har inte lika mycket mensvärk som

jag hade igår,skönt! så man kanske kan göra något skoj istället för att bara sitta hemma.



Nu ska  jag ta mitt busfrö och stoppa han i badet så han är ren och fin för Leo


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards