Wifeey

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av wifeey - 11 januari 2010 19:47

Jag sitter här med beslutångest. Vad ska jag välja ? Det finns 2 program jag vill se som börjar klockan 22.00


Paradise Hotel eller Tough Love??


  Jag hatar att ha beslutångest.

Men jag överväger rätt starkt Paradise Hotel


Av wifeey - 11 januari 2010 18:25

Om 5 minuter har vi Dreambindermöte så jag sitter nu och funderar på vad man ska ta upp.

Är också så mätt att jag nästan är i koma .

Milian som aldrig har ätit nuggets fick också smaka och oj vad han tyckte det var gott.


Nu ska jag förbereda mig inför mötet, ciao

Av wifeey - 11 januari 2010 17:22

Nu blir det att fixa middag , nuggets, sötsursås och ris.

Magen kurrar bara av tanken på den goda maten.


Vad blir det för middag för er då?

Av wifeey - 11 januari 2010 16:44

Jag ligger nu i sängen och ser på Top model medans Andreas dammsugar alla golv.

Det är gamla avsnitt av Top model , men endå så följer jag dom.

Sitter just nu och funderar på vem var det som vann? Nik eller Nicole?


 

Jag hejar på Nik


                                                  
                                                  
                         

UPPDATERING!

Nik blev tvåa det var Nicole som vann :(



Av wifeey - 11 januari 2010 14:39

Nu när vi städade hittade vi en supergammal kamera som jag trodde vi hade slängt.

Visst det kanske inte är bästa kvalitén men den funkar att fota med.


 

Av wifeey - 11 januari 2010 14:03

Nu förtjänar jag verkligen en paus. Har dammtorkat och städat bokhyllan.

Ja, ni som har småbarn vet att de är experta på att komma med saker de inte får ha så då blir det automatiskt att man lägger det i bokhyllan och tills slut samlas det en massa skit .

Men nu är det superfin igen.

Ska också ta Milians rum , men det går rätt fort för det är bara dammsuga och torka golvet där inne och så ska vi flytta hans säng till vårat sovrum igen då han är så rädd att sova i sitt rum att han rent skakar och är helt hysterisk då han vaknar.

Men vi ska ta ett steg och hoppas att det blir bättre.


Jag saknar min kamera  


Nu är pausen slut så nu ska jag forsätta.


  

Av wifeey - 11 januari 2010 10:56

På grund av att vi var så trötta så valde vi att stanna hemma och sova istället.

Jag sitter nu och kämpar att hålla uppe mina ögon. Milian vaknade nyss så jag ska ge han lunch sen duscha och ser om jag blir piggare för annars kommer jag vara som en levande zombie idag.

Sen måste jag ut med hunden också som går runt och gnäller hela tiden på grund av alla löptikar som finns runt omkring, men snart bli det att kastrera honom.


Nu blir det lunch , bye

Av wifeey - 11 januari 2010 06:16

*gääsp*  Godmorgon!

Idag är vi uppe före tuppen. Milian ville inte somna om efter vällingen så det var bara och göra morgon. Vi ligger nu i sängen och ser på Drömmarnas Trädgård, Milian älskar det programmet. Hans favorit är MakaPaka.


Jag ska snart hoppa in i en dusch och göra mig klar. Milian hr fått på sig dagens kläder som är en svart/guld adidasdress och under har han en vit kortärmad body med med myror på.

Skönt att man har gjort bortom honom för då behöver jag sen bara byta blöja innan vi går till TFS.


Efter TFS ska jag gå och foto och fixa nytt leg , måste ju ha leg då vi reser till Sthlm.


Nu ska jag vila ögonen en stund tills väckaren ringer (o6.45)


Vad ska ni hitta på för skoj idag?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards