Wifeey

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av wifeey - 30 januari 2010 22:52

Har just pratat med sjukupplysningen då Milians feber har stigit mer och orolig mamma som jag är så ville jag kolla så det inte var någon fara.

De sa att vi skulle hålla koll på honom så inte febern stiger mer för gör den det så ska vi åka upp till akuten så det blir att vaka denna natt också , vi får sova i omgångar Andreas tar första passet så jag kan sova någon timma för jag har sovit minst av oss och känner att jag behöver lite sömn.


 

Av wifeey - 30 januari 2010 18:40

Så här långt har jag kommit med planeringen!


Bokat kyrkan


Välja färg/tema


Välja låtar till vigseln


Boka lokal


Besöka lokalen för att se vad som finns


Boka sminkning


Boka hår


Gästlistan




Göra vigselprogram


Göra ett festhäfte


Välja värdpar


Fixa dukar o servetter


 klänning mig


Klänning tärnorna


Välja frisyr

Kolla upp blommor

Bestämma mat -buffe´


Skicka inbjudningarna


Tårtan


Efterrätt


Göra upp lite planer för festen


Välja plats att fotas efter vigsel

Bordsplacering

Dukning- Hur?

Transport - till vigsel, till fotograf, till festlokal, till hotell


Boka bröllopsnatt


Skicka hindersprövningspapper - endast giltiga i 4 mån så skicka inte för tidigt


Skicka namnändring

Inhandla Underkläder

Inhandla Skor



Halvklart



Manikyr


Inbjudningarna



Av wifeey - 30 januari 2010 17:09

Hittade ascoola bröllopsbilder som skulle passa vårat tema perfekt, men då är frågan var i Skellefteå kan man hitta SNYGG graffiti?


  Cipriano Palmer Photography



Av wifeey - 30 januari 2010 16:44

*gäääsp* Godmorgon eller god eftermiddag menar jag.

Jag har knappt fått någon sömn inatt då Milian har vaknat 100 ggr och varit helt hysterisk , jag trodde först att det var tänderna tills jag prövade feber och såg att han hade 38,5 i feber, jag gav honom alvedon och vatten sen kunde han somna om en stund till.

Men sen då jag skulle kolla om febern hade sjunkit så var det tvärtom han har nu 39,7 i feber och är helt dåsig , men det enda vi kan göra är att låta han vara i ett svalt rum , badda hans panna med kallt vatten och ge han alvedon skulle han få kramper då måste viåka upp till sjukhuset , men hittils är det lugnt han ligger just nu och sover brevid mig så jag hade tänkt passa på att fixa lite med bröllopsplaneringen sitter just nu med syster och pratar dukning.


Hoppas att ni mår bra iaf och fått sova gott inatt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards