Wifeey

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av wifeey - 10 januari 2010 22:55

Ligger i sängen nu med alla mina 3 pojkar . Nataz slickar Milian på benet och Milian tokskrattar man hör verkligen att hans skratt kommer från hjärtat.

Vi ska snart sova egentligen ska ju Milian sova för länge sen , men han har sån besvär med sina tänder så han vaknar hela tiden fast man ger han alvedon.


Nu släcks lampan och snart kommer John Blund


 

Av wifeey - 10 januari 2010 21:11

Nu ska vi äta te och mackor och mysa framför tvn . Sen efter det blir att sova för imorn är det TFS som varje måndag och torsdag.


  Gammal bild , men det ser ut nästan så här nu.

Av wifeey - 10 januari 2010 18:28

Gjorde den här videon till Milian då han bara var 4 månader , med andra ord 7 månader snart.


Av wifeey - 10 januari 2010 15:42

Hittade en ny väg att gå med Nataz idag där man till och med kunde ha han lös tills det kom skotrar så det var lite synd för han skulle må så bra av att få springa lös länge.

Men jag gottgjorde det genom att han fick söka frolic i snön i stället.

Vi var minst ute 1,5 timma och båda var så törstiga då vi kom hem att jag drack en hel mer flaska och Nataz en hel skål med vatten.


Jag har nyss diskat och torkar köksbänkarna så nu tar jag lite paus medans jag väntar på att maskinen ska bli klar så jag kan hänga upp och starta en ny.


 

Så här fint är det nu i köket, men micron har vi inte där länge utan istället så står det en vattenkokare och en sån man har spaghetti i .

Men den här bilden togs just då vi hade flyttat in till lägenheten och som jag skrev innan så blir det gamla bilder jag får lägga upp tills jag har en kamera.


Nu ska jag ta fram köttfärs och fixa lite inför middagen , idag blir det köttfärsås med spaghetti.


Vad ska ni äta ?

Av wifeey - 10 januari 2010 12:08

Nu är vi alla mätta och belåtna.

Nu ska jag klä på mig och fixa mig ordning sen ut och gå med hunden.


Då jag inte har någon kamera så kan jag inte uppdatera med några nya bilder så det får bli lite gamla bilder jag kommer lägga upp som en del av er kanske redan har sett, men jag ska födmodligen få låna en av Andreas kompis som inte använder sin.


Nu står hunden och tittat på mig så bäst jag skyndar mig för han vet vad som väntas.


 

Av wifeey - 10 januari 2010 10:54

Söndag redan , det är sjukt vad veckorna går snabbt

Idag blir det att vara hemma och städa och tvätta sen ut och gå en långis med hunden . Har inte kunnat gått så långt med honom då det har varit närmare 30 minus , men nu så är det skönt ute.



Annars nu på morgonen har jag och Milian legat i sängen och myst och prata bara.

Han är så söt för han har börjat pussas fast han pussar inte som han ska utan med öppen mun haha , men säger man Milian kan mamma få en puss då kommer han och pussar en.



Nu blir det lunch för herren breve mig , ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards