Wifeey

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av wifeey - 17 januari 2010 23:21

av låten som är på Leos lekland.

Vi har nu suttit på deras hemsida och sett videon 400 ggr MINST! bara för Milian ska bli nöjd så fort låten slutar så gråter han .

Tror han har fått i sig för mkt Leos lekland ;)

Bäst att ta in han på avvänjning fast det blir svårt då vi ska dit på Onsdag igen.



Av wifeey - 17 januari 2010 21:23


  1. Vardagen

  2. Liz tipsar

  3. Outfits Liz

  4. Outfits Milian

  5. Bilder på Milian

  6. Videoblogg

  7. Musik

  8. Recept

  9. Dagens fråga

  10. Frågestund

  11. Veckans blogg

  12. Skvaller om kändisar

Skriv i kommentarfältet vad du vill ha mer av så ska jag göra allt för att ni ska bli nöjda!:)


Av wifeey - 17 januari 2010 14:29

Jag HATAR att man blir så torr om händerna efter man har diskat att man måste smörja som en galning för dom ska bli bra, men nu slipper jag det för jag bytte diskmedel.

Jag brukar inte falla så mycket för reklam , men då de endå hade special pris så var jag bara tvungen och handla hem och nu kommer jag alltid köra med det här diskmedlet.

För det första så är det skonsamt mot dina händer så det blir  helt lena efter du har diskat och sen för det andra att det är så pass drygt , det är inte ens halva flaskan än och jag köpte det för ca 1 månad sen.


Så om ni vill ha lena händer efter ni har diskat och diskmedel som håller länge så tycker jag att ni ska köpa Yes Clean and Care


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards