Wifeey

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av wifeey - 29 januari 2010 20:53

Shit vad han var duktig idag, Heja heja


 

Av wifeey - 29 januari 2010 20:08

Modet i år är snyggt , men mysigt eller har jag fel? jag tycker det var ett bra sätt att beskriva det på.

För i år är det mycket leggings och mysiga skjortor.

Nu när jag ska ner till Sthlm ska jag se om jag hittar något riktigt snyggt och mysigt, längtar till att få gå i alla butikerna där nere.


 

Av wifeey - 29 januari 2010 19:48

Kom för ett tag sen från mamma och pappa , jag och Milian har varit där idag och ätit middag umgåtts sen så senare for jag , mamma och Milian till systeryster och Nicke och fikade.

Nu ligger jag i soffan framför tvn och Milian sitter på golvet nedanför och leker och busar med hunden.

Andreas borde komma hem snart , han är på bio och ser snabba cash , men den skulle sluta runt 8 tiden .

Snart börjar också LET`S DANCE,wonderful


Vem tror ni eller hoppas på vinner Let´s dance?


 

Av wifeey - 29 januari 2010 10:53

Så var det fredag igen, veckorna går så fruktansvärt snabbt nu när man har barn.

Jag ligger just nu i sängen och vrider och vänder mig pga min magkatarr, fyf** så ont det gör!

Jag ska snart ta och kliva upp och fixa lunch till lilleman det får bli makaroner och laxburgare till han idag och jag måste också få i mig nåt, men jag vet inte riktigt vaad jag ska äta känner mig inte så sugen på mat .


Men nu börjar Milian bli hungrig så bäst att kliva upp fixa hans lunch


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards