Wifeey

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av wifeey - 19 januari 2010 20:35

Så nu har man varit och storhandlat med mamma så nu är kyl och frys fulla igen:)

Vi var också och kollade på en munkorg till Nataz som han måste ha då vi ska åka tåg då han är hanilsken , stackarn han kommer se ut som han är världens farligaste hund med den , men för andra hundarnas trygghet så ska vi köpa en sån och det är ett MÅSTE på tåget också om de inte kommer överns med alla hundar.


Sen imorn blir det Leos lekland med Emma S som är i Skellefteå några dagar :)


Nu ska jag fixa så man kan se film på tvn från datorn , köpte såna sladdar idag sen så då Milian har pajat våran fjörrkontroll till sovrummet så köpte jag en ny idag , en universal för endast 29 kr mkt bra pris

Av wifeey - 19 januari 2010 16:19

  Mamma älskar dig

Av wifeey - 19 januari 2010 15:24

Jag har alltid haft massa tjorv med håret och svårt att ibland få ut det.

Har testat lite olika hårpackningar , men inte gillat dom så mcket tills jag prövade Gliss hårinpackning , gud så underbart .

Så är ni ute efter en hårinpackning så köp den!



 

Av wifeey - 19 januari 2010 14:56

Liz@dreambinder.se är min mail.


Jag ligger just nu i sängen och mår inte så bra. Jag fryser, ont i halsen och känner mig hängig :(

Av wifeey - 19 januari 2010 12:35

Hej hej min arbetsterapuet har varit här nu och vi pratade och skrev ner lite om vad som ska tas upp på Fredag då vi har nätverksträffen.

Sen nu sitter jag mest bara är nervös och väntar på att klockan ska bli halv 2 .


Ska skicka ut Andreas med hunden och jag ska hoppa in i en dusch innan dom kommer. Milian ligger i sin säng och sover så sött.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards