Wifeey

Alla inlägg under januari 2010

Av wifeey - 28 januari 2010 18:43

Jag har magkatarr, wooooohoooooooo.

Gud vad riktigt nervös ett tag , men nu är det lugnt.

Nu ska se tv sen ta en tidig kväll


vad hittar ni på då?

Av wifeey - 28 januari 2010 17:24

 Nu ligger jag i sängen och väntar. Snart får man domen. Vill inte vill verkligen inte.

Av wifeey - 28 januari 2010 15:04

Kom nyss hem!

Först var vi på TFS sen efter det så gick vi en minirunda på stan och till banken för att kolla om Andreas mamma hade satt in pengarna , men icke sen medans vi sitter på banken ringer pappa och vi har sån tur att vi får åka med han och mamma hem så vi slapp stå i kylan sen och vänta på bussen.


Nu ska jag slappa lite och sen ringa Emma B och snacka lite skit efter det ska jag ringa Emma S och snacka skit och kolla när vi ska fixa mitt hår klart för all färg räckte inte igår.


Nu ringa , bye bye

Av wifeey - 27 januari 2010 22:37

 

Av wifeey - 27 januari 2010 21:50

Sorry har inte haft ork att blogga så mkt . Dy har varit många tankar som snurrat runt i min skalle angående vissa saker , men nu verkar det vara på sin plats.


Idag har vi världens snöstorm här uppe . Man vill knappt gå utanför dörren. Var ju meningen att man skulle till Lise idag , men det blev inget på grund av den här jävla stormen man får hoppas att den har lugnat ner sig tills imorn.

Men iaf på dagen så kom Emma och hämtade mig och Milian och körde oss till Anna så Milian kunde leka med Charlie sen efter ett tag kom Madde och hennes son också så medans Anna hade sällskap av henne så smet jag och Emma iväg och köpte hårfärg så nu ser inte mitt hår lika fucked up ut som det gjorde.

Ska lägga upp bild sen då jag har lagt in på datorn.


Imorn är det TFS och sen efter det får man se vad som händer om Lise hade tid och ses eller om att det blir att åka hem på en gång.


Nu ska jag mysa med älsklingen framför tvn , Milian sover redan i sin säng.

Av wifeey - 25 januari 2010 21:18

Så nu luktar man gott och är fräsch, har just tagit en skön varm dusch.

Nu ligger jag i sängen under täcket och ser på two and the half men och väntar på att  Paradise hotel ska börja sen efter det blir att sova för jag är fruktansvärt trött och imorn hade jag tänkt att kliva upp tidigt.


 

Av wifeey - 25 januari 2010 19:31

Hej hej sorry att det blir ett sent första inlägg idag, men först var vi på TFS sen var meningen att vi skulle till Leos , men det blev stan och fika istället med Emma och pojkarna små.

Sen imorska vi nog fixa mitt hår som ser helt fucked up ut! och det menar jag verkligen , jag förstår inte hur jag vågar att gå ut och visa mig så här , men från imorn kommer jag iaf kunna visa mitt hår med stolthet.


Just nu så sitter jag och fixar med Dreambinders nya design bra skit.

Sen så fixar jag inbjudan till Millipilles kalas också för han blir ju snart ett.


vad har ni hittat på idag då?

Av wifeey - 25 januari 2010 00:03

Kollade just på min dataklockan och såg att klockan var kavrt i elva och tänkte "shit är klockan så mycket" ntills jag såg på min mobil att klockan var mer än så den är ju över 12 .

Så imorn blir det att ställa om dataklockan , men nu blir det sängen och krypa under täcket


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards