Wifeey

Alla inlägg under januari 2010

Av wifeey - 14 januari 2010 21:52

Har umgåtts med Milian och älskling nu ett bra tag . Bland annat sett Simpsons och family guy.


Vi ska snart dricka te och mysa lite till sen efter det blir det sängen för imorn är det möte som gäller sen så blir det väl till LP och säga hej .


Det ser ut att bli Leos lekland på lördag med massa folk , kul kul:)


Nu ska jag umgås med mina underbara pojkar igen , ciao


 

Av wifeey - 14 januari 2010 17:32

Justja , jag fick hämta mitt leg idag. Snacka om att det gick fort att få. Jag fixade det i tisdags och idag fick jag sms att det var bara komma och hämta , lovely!


Jag tänkte nu vara snäll och bjuda på mig själv och visa hur hemskt det blev!


 

Av wifeey - 14 januari 2010 15:45

Förlåt för det inte har blivit så mkt bloggande idag , men först så var det TFS och sen klockan ett så skulle jag möta Andreas på Lp men han dök aldrig upp så jag lessnade och gick och tog bussen hem.

Har just varit ute med hunden och nu ligger jag och varvar ner medans Milian leker med sin pappa. Jag tror min lilleman börjar bli sjuk för han är jättegrinig och så ska han vara med oss hela tiden och ser lite hängig ut. Ska ta och pröva feber sen han ska få leka en stund till medans han är glad.


Vad har ni hittat på idag?

Av wifeey - 13 januari 2010 22:57

med världens underbaraste kille, John Blund ;)


 


Av wifeey - 13 januari 2010 22:34

Ojoj vad alla i So you think you can dance  är duktiga i år. Om det fortsätter så här så kommer det bli svårt med favoriter för just nu vill jag Alla som har hittils varit ska vinna

Av wifeey - 13 januari 2010 22:01

 

Med Andreas och Milian och snart är det dags för att sova för imorn är det TFS

Av wifeey - 13 januari 2010 20:50

Snart ses vi igen gumman , 2 år! TVÅ ÅR! så här länge får det inte gå tills vi träffar.

Har tänkt på dig varje dag och saknat dig. Du är en av dom få som verkligen betyder mycket för mig och jag har bara en sak och säga till dig Emma B ....


 


Av wifeey - 13 januari 2010 18:48

 



Diskar du direkt efter midddagen eller väntar du tills senare till och med nästa dag?


Själv så beror det på. Ofta brukar jag lägga det i blöt och ta det dagen efter.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards