Wifeey

Alla inlägg under januari 2010

Av wifeey - 13 januari 2010 18:28

Vi har nyss ätit köttgryta och ris. Då jag aldrig i hela mitt liv gjort köttgryta så hittade jag bara på lite ingredienser som tex 7 sortsers kryddor och sen hela champinjoner, matlagningsgrädde och sweet chilisås.

Då grytan var rätt stark så tog jag bort några champinjoner och köttbitar innan jag krydde och kryddade bara med vitlökspulvet och svartpeppar till lilleman.

Han åt upp allt och smaskade som en galning.


Nu ska jag nörda lite framför datorn sen får vi se vad som händer, ciao

Av wifeey - 13 januari 2010 16:12

Kom nyss hem är helt slut och ont i svanskotan har jag också.

Mötte Challe kvart i 2 utanför Myrorna sen efter det gick vi till Leos lekland.

Sen då jag skulle åka tigerrutschkanan som finns där så slog jag svanskotan riktigt orentligt att det gör supont och sitta på en stol.

Efter ca 1,5 timma blev vi alla 3 tröttna , jag , Challe och Milian att vi klädde på oss och gick hem och Milian var så trött att han somnade direkt i vagnen .


Just nu sitter jag och pratar med Emma S i telefon och pratar lite skit ;)

Ska snart fixa lite käk


 

Tog bilden från Norran.se


Av wifeey - 13 januari 2010 12:42

Vi har nyss ätit lunch. Efter jag hade läst Saras blogg så blev jag supersugen på havregrynsgröt så det var det som serverades idag.

Milian älskade verkligen den gröten han åt 1,5 portion och så mycket brukar han inte äta.


Nu har jag iaf klätt på Milian , han har en svart/grå mysdress på sig idag.

Sen så ska jag bara fixa sminket , håret och tänderna och efter det så är jag helt klar för att gå.

Idag är det lite kallare ute (7-) så det blir mössa och vantar som gäller.


Nu ska jag skynda på lite så vi hörs sen efter vi har lekt klart.


 

Av wifeey - 13 januari 2010 11:08

Goddagens!

Ligger just nu i sängen och drar mig och ser på Våra bästa år.

Den serien kanske inte är så bra , men endå kan man inte låta bli och se förstår inte det.


Ska snart ta och kliva upp och göra mig fräsch för dagen sen efter det blir det Leos lekland med Challe , Andreas och självklart min sötnos Milian.


Nu ska jag fixa mig ordning så vi kan gå.


Ha en underbar dag ,vad ni än hittar på


 


Kram


Av wifeey - 12 januari 2010 23:00

John Blund ropar på mig så det är bäst att jag skyndar mig .

Vi hörs imorn. Ha en bra fortsatt ikväll och .......


 

Av wifeey - 12 januari 2010 22:06

Jag har en helt underbar present hemma hos Angie som jag får då jag kommer ner till Sthlm.

Tack supersöta gumman   


Presenten är Bevismaterial vol 1en dvd som handlar om hiphop and me like it .





Av wifeey - 12 januari 2010 21:57

 

Av wifeey - 12 januari 2010 19:16

Jag satt tidigare idag och funderar på om man ska dra till Leos lekland imorn.

Har inget bättre för mig ändå och Milian ÄLSKAR verkligen att vara där så jag tror att vi går dit en stund så han får springa av sig lite.

Ibland önskade att jag fanns en sån lekplats för hundar också speciellt då det var så kallt som det var , gud så perfekt.


Nu ska jag äta middag . Det blir en sen middag idag med bacon , champinjonsås och röst, gott gotti gottot.


Vad har ni hitta på idag ?


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards