Wifeey

Alla inlägg under januari 2010

Av wifeey - 10 januari 2010 12:08

Nu är vi alla mätta och belåtna.

Nu ska jag klä på mig och fixa mig ordning sen ut och gå med hunden.


Då jag inte har någon kamera så kan jag inte uppdatera med några nya bilder så det får bli lite gamla bilder jag kommer lägga upp som en del av er kanske redan har sett, men jag ska födmodligen få låna en av Andreas kompis som inte använder sin.


Nu står hunden och tittat på mig så bäst jag skyndar mig för han vet vad som väntas.


 

Av wifeey - 10 januari 2010 10:54

Söndag redan , det är sjukt vad veckorna går snabbt

Idag blir det att vara hemma och städa och tvätta sen ut och gå en långis med hunden . Har inte kunnat gått så långt med honom då det har varit närmare 30 minus , men nu så är det skönt ute.



Annars nu på morgonen har jag och Milian legat i sängen och myst och prata bara.

Han är så söt för han har börjat pussas fast han pussar inte som han ska utan med öppen mun haha , men säger man Milian kan mamma få en puss då kommer han och pussar en.



Nu blir det lunch för herren breve mig , ciao

Av wifeey - 9 januari 2010 22:59

 

Av wifeey - 9 januari 2010 22:35

Vi ligger just nu i sängen och ser Scary movie på tv och ska snart sova.


Vad hittar ni på ikväll?


 

Av wifeey - 9 januari 2010 22:00

Ohh älskar då jag får paket haha fast det är vi som har beställt.

Vill ni veta var det var för något ?


http://amorvincitomnia82.bloggplatsen.se

Där finner ni svaret

Av wifeey - 9 januari 2010 20:38

Medans jag skickar iväg Andreas ut i kylan med hunden så ska jag och Milian ta och bada och mysa.


Ha det så bra under tiden, hörs på en stund

Av wifeey - 9 januari 2010 20:04

 

Av wifeey - 9 januari 2010 19:34

Hej finns det någon som var på Leos lekland idag , Skellefteå runt halv 4 tiden och såg när min kamera blev stulen? Det finns vittnen som såg att jag stoppade den i väskan , men när jag kom hem så var den helt borta.

Jag är mest arg och ledsen över hur någon kan göra något sånt på ett ställe som är för familjen sen också alla bilder vi tog det är ju minnen och något vi aldrig kommer få se igen. Fyfan för dig som gjorde det. Jag hoppas att du blir påkörd och förlamad resten av ditt liv pga att du gjorde en sån här sak! Sen också ta den då min son sitter i vagnen synd att han inte kan prata annars hade han kunnat berätta vem du är.


Har gjort en polisanmälan så vi får se vad som händer . Jag vet att jag inte kommer få tillbaka den , men man kan ju alltid hoppas


 



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards