Wifeey

Alla inlägg under januari 2010

Av wifeey - 12 januari 2010 15:30

 

Av wifeey - 12 januari 2010 13:53

  Idag är jag mysklädd.

Svarta Intersportmjukisar

Blå Intersport tröja med krage och dragkedja

Av wifeey - 12 januari 2010 13:32

Jag älskar verkligen en julklapp jag fick alltså jag fick fler , men

det var en speciell julklapp som jag har velat ha så länge och som jag

fick av min underbara älskling och det var Hundcoach boken.


Jag och Nataz tränar minst 2 ggr per dag och han är nu en annan hund.

till och med min arbetsterapuet såg skillnad. 


Nu sist jag och Nataz var ute så tränade vi ledarskap , men det gick så där .

Han gjorde jättebra ifrån sig då vi körde väggen men sen så började han krångla , men jag tror han var rätt trött och då är det svårt att få honom koncentrerad för nu så ligger han nedanför mina fötter och sover och snarkar , så stackarn är helt slut


Nu ska jag lägga mig och läsa lite till medans det är lugnt här hemma , vi hörs sen


 



Av wifeey - 12 januari 2010 07:39

Goodmorning

Har ni sovit gott? Det har iaf jag .

Milian ligger och sover än så jag ska passa på att äta frukost och klä på mig.

Min arbetsterapuet kommer klockan 10.00 idag .Sen så på grund av att jag var så trött igår blev det inget med att fixa nytt leg så det blir idag istället.


Nä nu ska jag skynda på lite innan lillen vaknar.


Ta hand om er under tiden , bye

Av wifeey - 11 januari 2010 19:47

Jag sitter här med beslutångest. Vad ska jag välja ? Det finns 2 program jag vill se som börjar klockan 22.00


Paradise Hotel eller Tough Love??


  Jag hatar att ha beslutångest.

Men jag överväger rätt starkt Paradise Hotel


Av wifeey - 11 januari 2010 18:25

Om 5 minuter har vi Dreambindermöte så jag sitter nu och funderar på vad man ska ta upp.

Är också så mätt att jag nästan är i koma .

Milian som aldrig har ätit nuggets fick också smaka och oj vad han tyckte det var gott.


Nu ska jag förbereda mig inför mötet, ciao

Av wifeey - 11 januari 2010 17:22

Nu blir det att fixa middag , nuggets, sötsursås och ris.

Magen kurrar bara av tanken på den goda maten.


Vad blir det för middag för er då?

Av wifeey - 11 januari 2010 16:44

Jag ligger nu i sängen och ser på Top model medans Andreas dammsugar alla golv.

Det är gamla avsnitt av Top model , men endå så följer jag dom.

Sitter just nu och funderar på vem var det som vann? Nik eller Nicole?


 

Jag hejar på Nik


                                                  
                                                  
                         

UPPDATERING!

Nik blev tvåa det var Nicole som vann :(



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards