Wifeey

Alla inlägg under januari 2010

Av wifeey - 24 januari 2010 20:01

Min telefon krånglar rätt mycket så jag har börjat kolla runt efter en ny och nu har jag hittat den!!!! en LG KS360 . Gud är helt kär i den, VILL HA!!!!!

Den finns både i blå och i röd den finns i rosa också , men inte Sverige *snyft*

Men jag vill ha en blå tycker den är supersnygg.


Någon som vill vara snäll och bidra till denna underbara mobil så jag blir glad ;)


 

Min älskling   Visst är den fin , vill så gärna ha den!!

Av wifeey - 24 januari 2010 18:22

Nu har det fan strulat tillräckligt nu jävlar ska det bli annat. Jag är mer envis och bestämd och denna gång ska inget komma ivägen.

Sitter just nu och planerar Dreambinders framtid både design och annat kommer att bytas. Tex så kommer Db inte bara vara en tidning utan också ett ställe för artister att tjäna en liten slant.

Mer kan jag berätta sen för just nu har jag en del och stå i


men läs gärna intervjuen med Centralskolan som ligger uppe på sidan Dreambinder.se


 

Av wifeey - 24 januari 2010 14:46

Mamma och pappa var förbi tidigare idag och då fick jag Beckhams parfym och lotion, bra skit:)

De har 40% på Sense här så de hade shoppat den där . Ska dit nu med Milian och se vad de mer ha för skoj på utförsäljningen.


Av wifeey - 24 januari 2010 13:13

Blir Leos imorn och det är lika bra det för Milian var som sagt sjuk igår och då får han vila upp ordentligt idag fast han är frisk och så får jag städa här hemma , söndagsnöjet ;)

Ska redan nu börja sätta igång med köket


bye

Av wifeey - 24 januari 2010 11:46

Min syster tipsade mig om en sida där man kan få gratis presentkort superlätt så jag tänkte passa på att tipsa er om den sidan ockå.


Sidan heter Gratisbio.se på den sidan kan man på olika sätt samla poäng .

Jag gör allt som är 100% gratis och besöker hemsidor det kostar ingenting för mig och sen får jag hem presentkort.

Jag fick nyss hem ett bara för någon dag sen och det är superlätt att samla poäng.


Så tycker ni om att shoppa , men inte har mycket pengar men mkt tid så tycker jag att ni ska besöka den där sidan.






 

Av wifeey - 24 januari 2010 10:00

  Milian leker på Leos  

Av wifeey - 24 januari 2010 09:41

Gud så skönt . Det gick fort över.Det är fullfart i Milian igen så han verkar inte vara så sjuk. Min stackars bebis bajsade en massa igår och kräktes och var supergrinig , men idag är allt precis som det brukar.

Ska snart ta och ringa Emma S och se vad som händer där,vi ska förmodligen till Leos idag :) Och det är super om vi ska dit för jag hade tänkt att gå till Lise sen och på grund av att Milian är överallt så skulle det vara bättre om han hade fått leka av sig ordentligt innan för då är det inte lika mycket fart i honom. Haha han är som en hund som får dålig motion , superrastlös ochvet inte vad han ska göra med sin energi om han inte får leka av sig ordentligt därför är Leos lekland så himla bra och snart blir han 1 så då blir det inte lika ofta man kan gå dit.


Medans Milian leker min sin bil så ska jag lägga mig i soffan och se Melrose Place, ciao


 

Av wifeey - 24 januari 2010 00:04

Nu blir det att lägga sig under täcket och se lite tv innan man ska sova.


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards