Wifeey

Alla inlägg under juli 2010

Av wifeey - 24 juli 2010 17:53

  Milian då vi är på väg till Coop.Som vanligt så skulle han kolla på allt och springa omkring som en galning och hälsa på alla vi mötte.


  När vi kom till Coop så fick Milian sitta ner en stund och vila sina ben. Fast det inte är så långt att gå så är det jobbigt för hans små ben.


  Milian trodde att han var stark nog att bära en påse full med kol , men det fick bli en påse med 2 tomater istället så fick jag bära påsen med kolet.


Den här shoppingturen tog ca 1 timma och i vanliga fall tar det 3 min att gå till Coop så från och med nu så följer vagnen med , hehe.

Av wifeey - 24 juli 2010 16:39

Nu ska jag och Milian till Coop . Ska bli spännande och se hur lång tid det kommer att ta för det går inte snabbt för Milian att gå då han ska se på allt.

Vi hörs då vi är tillbaka

Av wifeey - 24 juli 2010 16:31

  Baggy- H&M

Luvtröja - H&M

Blått linne - BikBok

Hörlurar- Skull Candy


Jag kände att jag ville vara lite hiphop idag

Av wifeey - 24 juli 2010 13:15


 

Det blev ingen varm kopp choklad utan det blev istället ett stort iskallt glas coca-cola istället.

Så jag sitter just nu ute på balkongen med cola , min laptop och chips och snackar med söta Sandra C på Msn , skulle gärna länka till hennes blogg , men tyvärr så finns det så många idioter där ute så hon har satt lösenord på den.


  

Av wifeey - 24 juli 2010 12:16

Milian sover, Andreas sover och Nataz sover.

Det är bara jag som är vaken och rastlös. Jag funderar på att ta och diska och starta en maskin och hoppas att Ulli snart hör av sig annars får väl jag och Nataz gå själva för jag börjar bli riktigt rastlös och det är så fint väder ute så jag vägrar sitta inna.

Jag kanske ska ta och diska och sen fixa en kopp choklad med grädde och sätta mig ute på balkongen med datorn och bara njuta , det tyckte jag lät som en extrem bra idé.


  Min honey är så söt då han sover , älskar honom massa  

Av wifeey - 24 juli 2010 11:32

  Milian kan inte sova utan sin Duh (Milian som har döpt den), hans favoritmjukisdjur som han har fått från farmor sin då han döptes.

Av wifeey - 24 juli 2010 11:19

Det var meningen att min honey skulle ge mig sovmorgon idag och ta Milian då han vaknade, men så blev inte fallet utan det blev att kliva upp tidigt , ge Milian en flaska och sen fixa oss ordning och bege oss till den stora lekparken som finns i närheten av oss och träffa Ida och Freja.

Självklart var jag ju så duktig och glömde kameran hemma , inte alls likt mig.

Men vi ska till parken borta vid oss senare i eftermiddag och då blir det bilder.


Jag sitter nu och väntar på att Ulli ska höra av sig så vi kan ta hundarna ner till Älven så det får simma lite och svalka av sig , det är så fruktansvärt varmt ute idag.


Milian är så söt han ligger i sin säng och sjunger och är på väg och träffa John Blund.


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards