Wifeey

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av wifeey - 18 juli 2010 18:20

  Vitlöksmarinerad kyckling , gurka, ris och gräddsås

Av wifeey - 18 juli 2010 15:03

Milian har börjat att kramas jättemycket och jättelänge.

Tex då man sitter och ser tv kan han komma och titta på en och säga Mamma och sen krama om mig länge .

Det är helt underbar känsla jag känner då han kramar mig för man känner verkligen hur mkt han älskar sin mamma (mig).


Sen så har nu börjat säga meningar och man förstår mer vad han säger och sen så går han gärna runt och sjunger haha inte så rätt text han sjunger , men man hör på meldodin oftast vilken låt han sjunger på.


Tänk att min lilla prins blir snart 1,5 år dte är helt galet att han har blivit så stor.


  myspojken som jag får en kram av  


Av wifeey - 18 juli 2010 14:25

 

Jag är med och tävlar hos www.jjosefinee.webblogg.se om ett presentkort från Bikbok

Av wifeey - 18 juli 2010 11:46


  Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Funkar inte länken så sök på wifeey


Av wifeey - 18 juli 2010 10:59

Det blev inget att åka iväg idag utan det blir imorn istället . Då ska vi åka och bada :)

Så nu på dagens schema står det Storstädning så nu jävlar ska det bli cleanest rent här hemma!


Bäst och sätta igång så man kan hitta på något senare i eftermiddag

Av wifeey - 18 juli 2010 10:01

Godmorgon , men var är regnet och åskan?

De har snackat om att det ska regna och åska idag , men jag ser då inget av det.

Hoppas att det inte blir så varmt idag så man kan iaf för en gång skull vara inne och fixa i hemmet.

Igår kunde jag inte ta disken och köket förrän efter elva på kvällen för då var köket så svalt.


Jag sitter också inväntar om vi skulle iväg med mamma ,pappa och storebror och hans familj så vi får se vad som händer. Nu ska jag iaf klä oss och sen ska jag försöka få i mig frukost


Vad hittar ni på idag?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards